Onder het mom van durf te vragen Iemand hier toevallig nog 1 liggen en er niks mee doet?? Heb een supergave jas gevonden van Naketano, maar met een korting wordt hij net iets leuker
Had dat gisteren maar gemeld. Nu is hij weg met het oud papier. Komen ze op dinsdagavond ophalen. Sorry.
Ik niet, sorry! Maar ik ben ook helemaal fan van dat merk. Kende het niet, maar heb laatst zo'n mooie trui besteld!
Ja hier ook een fan, dankzij dit forum. Inmiddels een leuke lange trui/jurk en tussenjas rijker. En ik weet welk merk mijn winterjas gaat worden
Geen idee haha maar hij zag er mooi uit en met een hele zachte binnenkant (wat ook in borgvesten zit) en lijkt mij dus heeerlijk warm zitten
Dat klinkt wel lekker haha. Heb natuurlijk even gespiekt Hoopte eigenlijk dat de truien e.d lekker warm Ouden zijn aangezien ik zowat altijd doodvries in de winter
Ik heb dus nog geen ervaring met het merk maar de jas sprak mij aan toen ik bij zalando aan het snuffelen was
Ik ben benieuwd! Hier nu overigens een winterjas van de ANWB, human nature?? Die is ook echt lekker! dit word het 3e jaar... ben wel toe aan iets anders haha