geen zin

Discussie in 'De lounge' gestart door fightforlove, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hoi meiden,

ik zit met een probleempje..

ik heb hier een meid in de buurt leren kennen en haar vriend heeft een dochtertje van 3. (ken haar nu ongeveer 2 a 3 maanden)

alles leuk en aardig maar kom er nu achter dat ze over veel dingen liegt het zijn maar kleine dingetjes maar vind dat niet leuk als ik er haar mee confronteer draait ze het toch zo weer naar haar verhaal.

ook belt ze me alleen tegenwoordig als ze wat van me nodig heeft...
    zij kan niet douchen dus doucht ze hier, ze belt als ze iets moet ophalen ergens omdat zij geen auto heeft en nog meer dingen...

maar ze heeft al 3 dagen niets van zich laten horen..
    maar mijn vriend was net bij haar vriend zegt ze doodleuk tegen mijn vriend dat ik wel morgen om half 6 wakker moet zijn omdat ze dat meisje komt brengen zodat ik dus moet opassen...omdat zij moet werken..
    zonder iets mede te delen helemaal niets nopes nada heb haar niks beloofd...

ben nu best wel boos op haar..maarja ze zei het dus net tegen me vriend was om kwart voor elf...

kan dus moeilijk nu nog gaan bellen en zeggen dat ik het niet wil
    dat is lullig voor dat meisje..

moest dit even kwijt..
    had morgen het nog druk genoeg en nu word dus alles omgegooit...
    moet morgen nog heel me huis schoonmaken, boodschappe doen voor me verjaardag..

zij kan er toch niet vanuit gaan dat ik zomaar oppas zonder iets te vragen?

2. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik zou haar toch nog even bellen,als ze niet opneemt zou ik een smsje sturen dat morgen toch echt niet doorgaat,en er ook bij gezegd dat ze dat wel even eerder kon melden

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hmz, volgens mij word er keihard gebruik van je gemaakt door die "vriendin"

Natuurlijk kan je het die kleine meid niet kwalijk nemen dus ik zou zelf wel gaan oppassen morgen, maar ik zou haar wel heel duidelijk maken dat normale mensen niet zo met elkaar om gaan, en dat ze het fatsoen had kunnen hebben om het vooraf te vragen!! Je mag haar ook gerust vertellen dat je nog 100 andere dingen te doen hebt ivm. je verjaardag!

Alvast gefeliciteerd trouwens ;)

Succes! Enne, dit lijkt me niet het soort contact wat je bewust warm wilt houden...

4. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Nee natuurlijk kan ze dat niet.
    Wat nauw als jij blijvoorbeeld een afspraak had gehad?
    of weg ging na huishoudbeurs of zoiets.
    Ze weet ook niet wat je heb afgesproken in die 3 dagen dat je haar niet heb gezien/gesproken.
    Maar toch vind ik al heb je haar 3 dagen niet gezien/gesproken ze dit niet van je kan verwachten.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Eerste reactie is haar alsnog bellen en zeggen dat je morgen niet kan. Zo ga je toch niet met elkaar om? :( Natuurlijk heel erg voor haar dochtertje, die er niets aan kan doen, maar moeder moet toch echt direct weten dat dit niet kan. Moeder in de problemen die ze ZELF op mag zoeken.

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    jeetje ze maakt misbruik van je als ik het zo mag lezen!
    kom wat meer voor jezelf op!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Je bent morgen niet wakker als ze aanbelt. Doe je duf open en je 'nergens' van bewust. 'Ik oppassen? Ik heb hele andere plannen vandaag.' :p

8. fightforlove

jammer genoeg zei ze dit dus tegen me vriend op een rot tijdstip...

ik ga het ook niet afzeggen want dat meisje vind het wel leuk om hier te zijn en vind de baby ook lief...

maar ik heb net bedacht me vriend is morgen best wel op tijd klaar met werken dan kan ik even alleen met haar praten en zeggen dat ik wel erg het gevoel heb dat ze me gebruikt en dat ik het zo liever niet verder wil...en dat ze niet moet verwachten dat ik ga oppassen als ze niks vraagt..

zij wil ook graag oppassen op me zoontje maar ik ben nogal een meut en laat heel weinig mensen opassen zeker als ik ze nog maar net ken had het 1 keer gedaan haar laten opassen kon echt niet anders..was 1 uurtje weg moest spiraaltje laten zette kom ik terug had ze hem zomaar andere kleertjes aangedaan...heb toen wel gezegd dat ik het niet leuk vind dat ze hem zomaar gaat omkleden als zn kleertjes niet vies zijn..

denk ook niet dat het contact meer langer gaat duren...als ze niet veranderd in het begin claimde ze me en was ook gwoon chagerijnig als ik geen tijd voor haar had...

moet alleen beter voor mezelf op leren komen dus moet dat morgen maar eens gaan doen...

en denk dat ik zo maar beter kan gaan slapen want moet er morgenochtend dus heel vroeg uit..

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik snap je wel, maar de gebruikte wijze en hetgeen je erna verteld over de verkleding van je zoontje danwel haar geclaim... niet zeggen dat je het gevoel heb, maar wees even hard en zeggen dat ze je claimt en dat je je niet laat gebruiken. Dit is niet normaal! Kom voor jezelf op. jammer dat dit geen leuke vriendschap kan zijn, maar op deze wijze wil je dat toch ook niet?

10. fightforlove

ja je heb gelijk maar moet echt soms leren om wat harder te zijn en meer voor mezelf op te komen...ik kan echt veel hebben van mensen.maar toen ik dit net hoorde draaide bij mij wel de knop om van nu heb ik er echt genoeg van...

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Succes morgen.

12. fightforlove

thnx!

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    haha dat is ook een manier van oppas regelen. Je kind gewoon ergens brengen zonder te vragen haha Moet niet gekker worden zeg, wat denkt die meid wel???

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Je bent toch niet gek dat je nog gaat oppassen ook!
    Er wordt gewoon gebruik van je gemaakt.
    Ik zou als ze aanbeld de deur gewoon niet open doen.
    Je weet officieel toch van niks...ze heeft toch niks aan jou gevraagt...

15. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Ik zou de deurbel afzetten en me om half 6 nog een keertje lekker omdraaien!

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    sonde hé, heb je net iemand leren kennen. gaat het zo. moet je weer voor jezelf opkomen en zal de vriendschap kapot gaan. maar zoals zij doet dat is geen echte vriendschap natuurlijk. maar balen is het wel. sterkte meid straks met voor jezelf opkomen.

17. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik zou ook echt niet open doen en gewoon heerlijk in mn bed blijven liggen! Jij weet officieel van niets dus geen schuld aan jou!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zijn haar kinderen bij je gedropt?

19. fightforlove

me vriend moest vanochtend om 4 uur naar zn werk ik werd ook wakker en zei ik ben toch niet gek geworden dat ik dit ga doen he...
    hij zei ook dat het niet normaal was......

dus ik heb geen wekker meer gezet en serieus ik heb dus geen eens de bel meer gehoord...

ik maak me er ook niet meer druk om heb ik vanaf vanochtend besloten...
    ze kan zoveel kwaad op me wezen als ze wil maar ze kan me niet iets verplichten wat ze niet gevraagd heeft..

dit had ze dus 2 weken geleden ook al een keer gedaan zonder aan mij iets te vragen hier haar brengen..en sinds gistere dacht ik nu kan je het bekijken het is toch niet zoveel moeite om iets te vragen..
    zei gaat er maar gewoon vanuit dat ik wil oppassen wanneer het haar uitkomt maar ik heb gwoon ook een gezin en me dagelijkse dingen..

ik heb nu igg lekker al wat kunnen doen in me huishouden en lekker met me kleine mannetje gekroeld...en ben nu gelijk een stuk vrolijker ben blij dat ik niet meer over me heen laat lopen..

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Vind het een goede beslissing !

Wie denkt ze wel niet dat ze is om zo via via op zo'n tijdstip te zeggen dat je moet oppassen, kom op zeg ..

Meis ga lekker genieten van die kleine en lekker je ding doen, laat haar maar in dr eigen sop gaar koken ;)

Deel Deze Pagina