Hallo Ik ben 30 weken zwanger en heb al 2 dagen zodra ik iets doe last van harde buiken. En dan ook last. Alsof er een bowlingbal in zit die ik vast moet houden. Wat denken jullie komt het door het groter worden van het kindje, of toch maar ff de verloskundige bellen??? Ben zo snel bang dat ik dan een zeikerd ben.
he he ook ik heb hier last van gehad tijdens die periode mijn vk adviseerde me dan om ffies rustig aan te doen en gewoon even rustig gaan zitten met de benen omhoog dit hielp goed.. maar als ik jou was zou ik het wel even doorgeven aan je vk dat je er last van heb het is niets ernstigs in ieder geval suc ermee gr sam
Ook bij mij is het herkenbaar. Bij mij kwam het door pittige diensten (werk in gehandicaptenzorg) en stressvolle privesituatie. Ik dacht ook dat ik een zeikerd zou zijn maar heb het toch aangegeven bij vk. En die adviseerde mezelf goed in de gaten te houden en wanneer mogelijk, rust te nemen. Ik moest het als een teken zien dat ik te druk was en meer aan mezelf moest gaan denken. Sinds ik dat (iets) beter doe nemen mn harde buiken ook af! Je bent dus echt geen zeikerd!! Succes!!
misschien ook even je urine laten ckecken.. wanneer je zwanger bent voel je een blaasontsteking niet altijd namelijk en het kan wel veel harde buiken veroorzaken. kan ook zijn dat je lichaam jou een seintje geeft dat je t rustiger aan moet doen.
Heb contact gehad met de verloskundig. Mijn urine was goed. Ik moet het idd wat rustiger aan gaan doen. De harde buiken zijn wel iets minder, maar de krampen blijven. Maar hoorde al dat dat voorweeen kunnen zijn. Kortom allemaal volkomen normaal en ik ga maar mijn gemakkie houden.