Dag meiden. Ik kom net bij mijn acupuncturist vandaan en die voelde dat er een eitje bevrucht is. Ik heb een naaldje gekregen zodat hij wat beter blijft kleven. Zijn er hier zwangere meiden waarbij de acupuncturist ook heeft gevoeld dat je zwanger was? Er kan natuurlijk van alles nog mis gaan maar over een weekje weten we of hij gelijk heeft!
Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat ze je niet zomaar iets gaan zeggen tenzij ze er niet zelf van overtuigt zijn bij zo'n acupuncturist dat ze gelijk hebben... Dus wie weet, ik hoop het wel voor je!
Nou meid ik hoop het voor je maar wel knap van hem dan hoor niks of niemand kan er iets over zeggen en hij/zij wel ! Als het zo is zullen veel meiden voortaan gaan ha ha ... Succes met wachten !
Wat ik me dan nu afvraag: heb je het er met hem over gehad dat jullie bezig zijn met zwanger worden of zei hij het zomaar, out of the blue? Lijkt me straf, maar er zijn zo wel meerdere mensen die zulke dingen voelen of weten.
hoihoi! Ja hoor dat kan, het ligt aan je pols namelijk. Als je er al vaak bent geweest weet je acu hoe je pols "klopt". Zit daar nu in eens een verandering in dan is dat een teken van een eventuele zwangerschap. Ik doe ook aan acup. voor de zwangerschap. Heel interessant!
haha ja hij zei dat de pols van zwangere vrouwen aanvoelt als een soort aal... Ik ben begonnen met acu omdat ik zo'n last had van mijn eisprong maar dat ik nu helemaal weg. Ik was trouwens vandaag bij de fertiliteitsarts en die zei dat ik links een eisprong heb gehad en ik voel nu sinds zaterdag steekjes en krampjes links onderin. Ook ben ik sinds gister kotsmisselijk. Heb echt moeite om te eten. Als ik het alleen al ruik, bah! Nou ja moet niet te vroeg juichen.. Kan nog van alles misgaan 60% wordt afgestoten toch?
Wel spannend hoor, ik hou het hier even in de gaten! Zou echt vreemd zijn dat hij dat zou kunnen voelen! Ik gun het je natuurlijk van harte, lijkt me ook een vreemde gewaarwording. Nog 5 dagen.. maar zo te horen heb je het al goed te pakken Groetjes
33% van de vrouwen heeft (onbewust) wel een bevrucht eitje maar worden "gewoon" ongesteld omdat er tijdens de innesteling of om andere reden iets mis gaat met het bevruchte eitje... is toch minder dan 60% he meid ik hoop van harte voor je dat de acu gelijk heeft en dat we je vandeweek mogen feliciteren (zou mezelf niet in kunnen houden denk ik wbt testen ) heel heel veel succes met wachten en we wachten met spanning met je mee... gr.smoekie
Tja dat testen is idd heel erg moeilijk maar het heeft gewoon geen zin he om het nu al te doen. ... Ik blijf nuchter hoor. Maar die 33% is toch een beter vooruitzicht... Ga zo even lekker paardrijden even afleiding!
misschien stomme vraag maar wat ik me afvroeg is hoe gaat de hartslag van een aal dan? was benieuwd! x nina
Haha, Nou het ligt niet aan de hartslag. Maar aan de energie banen. Het zal wel wat glibberiger aanvoelen dan normaal denk ik. Ik weet het ook niet het is in ieder geval anders dan normaal. Weet zelf ook niet hoe het voelt...
Wil niet lullig doen, maar blijf je ook nog even met 2 benen op de grond staan.. en nog niet te hard juichen? Ik hoop t van harte voor je hoor, maar t is anders zo'n tegenvaller..
Nou weet je inmiddels al wat meer? Tuurlijk moet je met je beide benen op de grond blijven staan, alleen is het nu wel extra interresant omdat deze meneer (of mevrouw) dit gezegt heeft. Ach ja, als zoiets tegen je wordt gezegt, ga je toch wel een beetje extra zweven dan als je dat niet hoort.. Ik vind het spannend.. maar idd je moet realistisch blijven.. Ik duim voor je!