We krijgen een jongen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annelies12, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies12

11 jun 2007
    15
    0
    0
    Bediende
    Donderdag een echo gehad en daarop was te zien dat we opnieuw een zoon krijgen.

We wisten dat er veel kans was dat het opnieuw een jongen ging zijn (mijn man heeft enkel 4 broers en van de zes kleinkinderen is er slechts één meisje), maar stiekem hadden we toch gehoopt op een dochter.

Mij maakt het niet zo veel uit, we hebben twee armpjes en twee beentjes gezien en alles is normaal gezien OK, maar mijn man kon de eerste momenten zijn teleurstelling niet verbergen. Hij wou graag weten hoe het is om een meisje te hebben.

Nu enkele dagen verder hebben, we ons allebei verzoend met het feit dat we opnieuw een heerlijk STOERE zoon gaan hebben. Geen gefriemel met haartjes, kleedjes, rokjes, ....

Heerlijk en onze Stef gaat het geweldig vinden, hij zei nu al altijd: "Ik krijg een broer"!

Tips voor stoere jongensnamen zijn ook steeds welkom.

2. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Proficiat! Leuk dat je zo vlug al weet!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gefeliciteerd! Het is een zoontje :D

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou dat maakt niks uit denk ik. Mijn man heeft 5 broers, in onze familie zijn het ook allemaal jongen en wij hebben toch echt een kleine meid gekregen.

Maar ach, wat geeft het, als alles maar goed gaat!
    Gefeliciteerd met jullie kleine boy!

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Gefeliciteerd!
    Wij krijgen een dochter, maar als het een zoon was geweest zou hij Wout gaan heten.
    Vinden wij een stoere naam.

Groetjes, Mayke

6. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Wij hebben al een dochter. En als dat een jongen geworden was had hij Yannick geheten.

Deel Deze Pagina