Morgen wordt ik ingeleid en mogen wij ons derde dochtertje verwelkomen. Nu ben ik 2x eerder ingeleid dus ik weet wat ik kan verwachten, alleen weet ik natuurlijk niet hoe lang het gaat duren. Ben stik nerveus!!!!! Slaap niet meer (vanavond mag ik een Normison nemen en zal dan ook vroeg in bed kruipen). Denk heel de dag aan de komende bevalling, alle mogelijke scenarios etc........ pffff moest het ff kwijt.
Jeetje spannend hoor. Heel veel succes morgen en ik hoop dat het meevalt voor je! Maar je krijgt wel je kleine eindelijk in het echie te zien!!!! Succes !!!!
Heel veel succes morgen! Pfff ik vind 't lastig dat ik niet een preciese datum heb dat het komt, maar als je die wel hebt, ben je des te zenuwachtiger denk ik!
OOOh wat spannend en dat je dan de datum ook al weet... Nou het komt vast goed en dan kun je heerlijk je kindje in je armen houden. Heel veel sterkte, zet 'em op!
Spannend!! (Zelf wist ik ook 2 dagen voor de tijd, dat ze maandag gingen inleiden.. Dus ken de spanning ) Lekker genieten nog ff, morgen is ze/hij op de wereld! Succes.
Heel veel succes..... en ben benieuwd hoe zo'n derde bevalling verloopt.... met het oog op de toekomst... Volgens mijn moeder gaat een derde trouwens minder heftig dan een tweede... maar wel vlot... (is ook ingeleid trouwens...) Dus zet hem op... je kan het... TJAKKA!!!!
SPannend zeg! Ik had een geplande keizersnee, dus weet een beetje wat je bedoelt met spanning voor DE dag! Succes!