Bijna 38 weken zwanger en een ziek kind

Discussie in 'De bevalling' gestart door Deebie, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Sorry voor mijn klagen......
    Mijn dochter is ruim 5 jaar. Ik heb epilepsie en moet goed uitrusten om me klaar te stomen voor de bevalling. Nu is mijn dochter GOED ziek. Ze heeft de waterpokken. Alle middeltjes heb ik in huis en gelukkig valt de jeuk wel mee. Ze heeft hoge koorts en de bultjes doen natuurlijk pijn waardoor ze nog meer aan me hangt, maar ik ben kapot. Daar rommelde het hier een paar dagen voordat ze ziek werd waardoor ik hoop had dat het misschien eerder zou komen (Bij mijn dochter was ik 15 dagen overtijd :() Zo hee....dat lucht ff op!!!

2. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje wat onhandig zeg. Misschien toch wel een geluk bij een ongeluk dat ze het nu heeft. Toen ik in de kinderopvang wekte had een kindje waterpokken toen de moeder net bevallen was en toen mocht ze niet bij haar moeder en de baby in de buurt komen. Drama, kindje was zelf net 2 jaar die begreep er dus niks van. Nou, heeel veel strekte, hopelijk knapt ze snel op en blijft de baby nog even zitten. Heb je niet iemand in de buurt trouwens (vriendin, moeder, o.i.d.) die even wat extra op je dochtertje kan letten en dat jij dan even kan rusten?

3. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    Dank je wel!!! Ik zou graag willen dat iemand het over kan nemen, maar de meeste vriendinnen werken of hebben kleine kinderen en nemen het risico liever niet en mijn moeder en schoonmoeder werken allebei. Ik ben idd ook wel blij dat ze het nu heeft hoor!! Nu hopen dat de pukkels weg zijn voordat de kleine geboren wordt....staat niet zo mooi op alle foto's hihihihi Grapje hoor!!!

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik had bij 40 weken een ziek kind. Terwijl ik naar het ziekenhuis moest om te bevallen lag zij met 40 graden koorts thuis. Na drie dagen mocht ik naar huis en toen kon zij haar broertje pas zien. Toen was de koorts gelukkig weg maar was ze nog niet beter. Ik had het ook liever anders gezien maar ja, niks aan te doen.

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei balen joh :(
    Maar idd beter nu de pokjes dan als je net bevallen bent.

Misschien lekker met zijn tweetjes voor de tv hangen? Heeft ze niet een programma dat ze heel leuk vind ofzo?
    Dan daar een dvd van opzetten zodat ze ff zoet is en dan zelf lekker crashen op de bank of saampjes lui in bed tv kijken met wat lekkers te eten ofzo.

Sterkte met je zieke dochter en met de laatste loodjes!

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Vervelend die waterpokken! Daar kunnen die kleintjes flink last van hebben. Mijn ervaring van mijn dochter is dat het ergste binnen een dag of 2, 3 over is en dat het daarna weer de goede kant op gaat. Hoop dat het bij jullie ook zo gaat en jouw bevalling nog even op zich laat wachten!

Deel Deze Pagina