Utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beginneling24, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb ff een vraagje.. heb afgelopen maand utrogestan ingebracht, vanaf de dag van de inseminatie (IUI), dat was afgelopen maandag 2 weken geleden. Afgelopen woensdag moest ik een test doen, als deze negatief was, moest ik stoppen met utrogestan. De test was negatief.. Nu zit ik te wachten totdat ik ongi ga worden..? :) Ik vind het zelf nog wel lang duren, maar ik ben wel benieuwd hoelang het duurde voordat jullie ongi werden..?? :(:(

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Meestal werd ik - in de cyclussen waarin ik uitsluitend Utrogestan gebruikte - als ik op vrijdag avond de laatste in had gebracht, werd ik op maandag in de loop van de dag ongi. Maar bij 1 gaat het sneller dan bij de ander. Mocht je trouwens na het weekend nog niet ongi zijn, dan zou ik wel ff een testje doen...

3. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Het kan wat langer duren met de Utrogestan. Ik hoor soms van vrouwen dat een ongi wel een week uit kan blijven. Als je twijfelt zou ik net wat Maartje zegt gewoon een testje doen. Die twijfel kan ik me voorstellen hoor als je zit te wachten totdat je ongesteld gaat worden. Ik heb een paar doosjes van die Kruidvat testjes in huis. 2 voor 5 euro, kan ik voor niet te veel geld rustig testen.

Succes!

Deel Deze Pagina