hallo allemaal, ik heb af geregeld gereageerd tussendoor maar wil op deze manier kijken of ik nog meer reacties/antwoorden kan krijgen. mijn verhaal: ik heb antibiotica gehad en ik wist dat de pil daardoor niet helemaal veilig was en ik heb (toch) gemeenschap gehad. ik moest op woensdag 22 november ongesteld worden maar ik had maar heel iets vaags bruins (1x op 1dag) meer niet dus geen bloed. normaal ben ik 4/5 dagen best erg ongesteld dus het was voor mij heel raar.. ik heb natuurlijk wel testjes gedaan en die waren allemaal negatief. (gister nog voor het laatst gedaan) mijn vraag is kan het ook dat je door drukte of wat dan ook een menstruatie verminderd of overslaat? want eerst dacht ik nog wel van misschien ben ik zwanger (ik ging ook dingen voelen) maar de laatste dagen heb ik dat gevoel niet echt meer (mede door al die negatieve testen).. of zou het zo zijn dat ik wel zwanger kan zijn maar dat ik nog te weinig hcg hormoon heb om dat aan te tonen? maar ik dacht als ik zwanger ben dan ben ik al 2 weken over tijd en dan zou je het toch moeten zien? misschien dat iemand hier ervaring mee heeft? (afgezien van dat ik door de pil heen zwanger zou zijn geraakt maar meer om het feit van die 'menstruatie' van een klein ietsiepietsie bruinverlies, want dan kan je toch geen menstruatie noemen lijkt me?). alvast bedankt voor jullie reacties liefs anne
door stress en dergelijke dingen kan je menstruatie iid anders verlopen. ga anders ff langs de ha als je het niet vertrouwd. liefs Lyd
Ja hoor, klinkt mij ook wel bekend in de oren, jouw verhaal. Ik was van de week al 2 dagen over tijd, maar de zijn toch op gang gekomen, jammer genoeg. Stress en spanningen kunnen wat dat betreft rare dingen doen met je lichaam. Ik heb het in het verleden ook tot twee keer toe meegemaakt dat ik een menstruatie heb overgeslagen. Toen ook wel testjes gedaan, wat allemaal negatief was. Voor de zekerheid heb ik destijds wel effe contact gezocht met de HA, maar volgens haar hoefde ik me op dat moment geen zorgen te maken. We hebben idd. toen ook wel een lekkere periode gehad waarin er vanalles gebeurde, en tja, dan kun je wel eens een cyclus overslaan, of een paar dagen later of eerder aan de beurt zijn. Mocht je het idd. niet vertrouwen, dan zou ik ook effe een belletje doen richting HA.
ja ik moet 20 december weer ongesteld worden en als het dan weer zo is dan doe ik nog één keer een test.. maar ik verwacht dat ik dan gewoon normaal ongesteld wordt.. maarja duurt nog zo lang 20 december
Ik heb in de tijd dat ik nog aan de pil was ookna een paar jaar rare dingen meegemaakt... b.v dat ik 3 weken ongesteld was van de maand en dat meerder maanden achter elkaar Volgens de dokter was dat ook redelijk normaal en hoefde mij daar ook geen zorgen om te maken omdat dat meestal te maken heeft met stess en dat soort dingen en dat het waarschijnlijk vanzelf weer over zou gaan! En dat gebeurde ook Vrouwen lichamen ik weet niet waarom die zo raar in elkaar zitten liefs
ja dat zal het wel zijn dat ik gewoon erg druk was geweest onbewust ofzo maar als ik 20 dec. nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik wel naar de huisarts..