Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 11 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Goedenavond meiden!

Ik heb deze vraag net in een verkeerd topic gezet, dus ik stel hem hier ook even:)

Ik zit vandaag op 6 dpo. Nu heb ik 3 dpo een toch redelijk felle steek gevoeld, was ook meteen weer weg. 4 dpo niet veel gevoeld, en gisteravond (5dpo) echt precies hetzelfde gevoel als wanneer ik ongesteld moet worden. Ik heb nooit pijn maar voel het wel degelijk. Ik dacht, het zal toch niet? Dat kan helemaal niet nog. Snachts bleef het een beetje aanhouden en vandaag 6 dpo heb ik het nu ook weer even. Maar temp is gewoon hoog smorgens en niks zet door. ( wat ook logisch is natuurlijk )Zou dit een innesteling kunnen zijn? Ik weet dat het vroeg is, maar zou het wel kunnen? Ervaringen?
    Ik wil niet teveel denken dat het er is, maar dit gevoel is er zeker te weten.
    Liefs

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Her zou kunnen. Maar het zou ook kunnen van niet..

Helaas kun je zoveel voelen. En bij de een is dat goed en bij de ander slecht.. Dus helaas..

Ik heb het de ene maand wel en de ander niet. Nog nooit zwanger geweest in 2 jaar tijd..

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Wat enorm vervelend voor jou bubblez, hoe ga je daar mee om? Lijkt me heftig elke maand..

4. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    3 dpo is dacht ik echt te vroeg om iets te voelen ...atlhans wat een symptoom zou kunnen zijn. Maar ja, aan de andere kant; ieder lichaam is anders. 5 dpo en 6 dpo kan heel goed een innesteling zijn, en een temperatuur dip hoeft bij een innesteling helemaal niet. Het kan. :)

Duim voor je!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik werd er helemaal gek van :D want er is gewoon geen touw aan vast te knopen maar ik had elke maand alles. En dat was irritant. Ik heb toen we voor een vrichtbaarheidsbehandeling gingen ook 3 maand meer de pil geslikt dan nodig was. Maar ik was echt toe aan rust in mn hoofd. Even geen gedoe en geen gevoelens..

Ik hoop voor je dat het positief is!

6. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ja dat herken ik wel.... maar helaas ivm zaadkwaliteit manlief nog altijd niet zwanger! Toen we nog niet in de MMM zaten had ik ook echt elke maand dat ik wel wat voelde.... Natuurlijk hoop ik dat jou gevoel juist is maar ik weet hoe een teleurstelling het maand in maand uit kan zijn.

7. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Snap wat jullie bedoelen, idd star even afwachten nog! Wij genieten op het moment van een heerlijke vakantie en hopen op een waren vakantie liefdes baby ;)..even wat anders, ik zie in de handtekeningen pendelbaby's staan, wat is dit?

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Op deze site heb je een afdeling "pendelen". Hier kunnen dames aangeven wanneer zij voor een ander pendelen, en indien je dan op tijd reageert pendelen zij voor jou. Geloof dat er verschillen in zitten, maar dan vraagt men via een ketting aan gidsen / geesten / engelen bijvoorbeeld wanneer je een kindje kunt verwachten. Verticaal bewegen zou dan een ja kunnen zijn, horizontaal een nee en rond bewegen is dat het antwoord onbekend is. Ben geen expert hoor, maar zoiets dus.

9. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Bij mij heeft shart86 gister gependeld, ze heeft me laten weten dat er mei/juni 2016 uitkomt. Dit kan betekenen een positieve test, of een bevalling. Hoop natuurlijk op het 2e. Ik heb al vanaf het begin af aan gezegd, in de 7e ronde ben ik zwanger. Waarom? Een gevoel. En laat ik deze ronde nou meer kwalen hebben die ik normaal nooit heb. Mocht ik deze ronde zwanger zijn, beval ik idd mei/juni. Dit weet ik pas volgende week. Maar pff, wat is dit spannend!!! :)

10. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik duim voor je

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    woeeeeh echt joh :D wat zou dat leuk zijn! Duim mee voor je! Bij mij heb ik het gevoel dat de pendels niet kloppen :cool:

12. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dat zou zeker leuk zijn Guusje;) Ik hoop voor nu dat het klopt, qua bevallingsdatum dan haha. Als het om een positieve test gaat hoop ik natuurlijk dat het veel eerder is:)
    En waarom denke bij jou van niet? Het is ook maar net wat je wilt geloven hoor.. Het zou wat zijn als dat voorspeld zou kunnen worden:)

13. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    nou een bevallingsdata zou al niet meer kunnen, dus dan zouden het alleen nog zwanger worden data zijn...en ik weiger te geloven dat het nog zo lang duurt. Deze ronde is het gewoon raak....hoop ik.

14. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Snap ik, als het bij mij deze ronde niet raak is dan kan ik alleen nog in juni bevallen, maar daarna is het ook niet meer mogelijk. En dan weiger ik ook te geloven dat ik dan pas een positieve test heb. We geloven alleen als het positief voor ons is hahaha. Ik doe met je mee, deze ronde!!!:D wanneer is jou nod?

15. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    haha zo is dat :D

Mijn NOD is (ff spieken in mijn FF) 19 september. Jij zit nu op 8 dpo toch? Ik op 9 dus lopen redelijk gelijk op. Maar ik weet mijn LF niet, is dus redelijk gokken nog en ben maar uitgegaan van het gemiddelde a 14 dagen. Wat is jouw NOD?

En weet je al wanneer je gaat testen? Lees echt veel vroege testers hier. Ben ik niet van plan, vorige ronde ook gedaan en was juist extra onzeker erdoor en vond het zo erg moeilijk. Heb mezelf daarom voorgenomen echt pas enkele dagen na NOD te testen mocht de rode vloed er nog niet zijn. Rond de 22e/23e of zo. :cool: Mits ik het volhou. :p

16. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dan zitten we inderdaad gelijk!:) Mijn LF is meestal netjes 14 dagen. Soms 13 maar dan was mn eisprong een dagje later. Mijn nod is (ook even spieken hihi..) 20 september. Jij zaterdag en ik zondag. Wel fijn he, het weekend. Ik wil ook niet eerder testen. Ik temperatuur, dus 1 dag voor mijn nod gaat mijn temperatuur omlaag, dan weet ik al hoe laat het is. Dat is wel jammer. Misschien dat ik dat aanstaand weekend niet doe en afwacht wat het doet, en mocht ik dan zondag niet ongesteld zijn, ga ik testen. Wanneer jij?
    Heb je een gevoel of het raak is?

17. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    oh das op zich wel handig. Dit is mijn eerste cyclus waarin ik meet, dus nog niet eerder gezien hoe het bij mij werkt. Das verschillend toch, of daalt ie altijd voor je ongesteld word?

Kan het voorstellen dat je dat jammer vind, op zich is het ook fijn om de hoop te hebben he? Om je er even een voorstelling van te kunnen maken. Dat is ook 1 vd redenen dat ik niet vroeg wil testen, hou dan liever de wellicht ongegronde hoop nog even vast, en dan een definitief antwoord.

Hoeveel ga je dan naar beneden voor je NOD, is dat gelijk veel of eerst een klein beetje?

Ik ga dus pas 2/3 dagen na NOD testen denk ik ;), FF zegt dat 23 september de aanbevolen testdata is. Dat is 4 dagen na NOD maar dat vind ik wel erg lang.

18. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Het is wel handig, maar de vorige cyclus, de dag voor mijn nod, voelde als een zwangerschapstest toen ik ging tempen. Mijn temperatuur is voor mijn eisprong tussen de 36.5 en 36.7, en na de eisprong 37.0. De dag voor mijn nod zakte hij naar 36.7*die maand was mijn temp voor de eisprong netjes 36,7 heel vaak, dus hieruit haalde ik op dat de dag voor mijn nod deze terugdaalde naar de basale temp en dat betekend een naderende menstruatie. (hij kan ook geleidelijk zakken denk ik ja)Hij was een paar dagen voor nod ook gezakt, maar erna weer gestegen dus een paar dagen ervoor wil niets zeggen. De temperatuur is bij iedereen anders en kan ook pas na NOD zakken, dit wil dus niet bij iedereen wat zeggen. en eigenlijk kunje aan temperaturen alleen zien of je een eisprong hebt gehad en geen zwangerschap zien, maar ze raden wel aan dat je als temp hoog blijft zelfs na nod, je beter een testje kunt doen:)

Precies, het is de hoop die je hebt, het gevoel van.. het kan nog. Dat wil ik er dan graag even inhouden haha.
    Die kv2v5 testjes zijn wel erg gevoelig he, weetje zeker dat je pas 4 dagen na nod gaat testen? dat zou knap van je zijn zeg!!
    Of de knalroze predictor early?

19. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Oke nou ben benieuwd hoe het gaat lopen, bedankt voor de info.

Ja ik weet het zeker, nou ja niet die 4 dagen na NOD maar op zijn vroegst 20 september.:p Hopelijk houd ik het langer vol. Dan heb ik als het positief is, gelijk een mooie test dus geen onzekerheid over lichte strepen. En als het negatief is, kan ie nooit meer positief worden. Ben ik in 1x klaar, 1 dag verdrietig zijn en dan op naar de volgende cyclus. Dan maar duimen op een cyclus korter dan deze. ;)

Zou wel grappig zijn, allebei zondagochtend testen...althans als je allebei dan ook nog eens positief test.:cool:

20. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Zoo dat zou zeker geweldig zijn!! Dan kan ik het cadeautje aan m'n vent geven dat ik al klaar heb staan(verstopt wel te verstaan haha), lijkt me zo mooi!! Hoe ga jij het vertellen als het zo ver is??:):)

Ik ga voor de zondag.. en hoop niets noppes nada van een komende menstruatie te voelen!! Dat is zoooooo frustrerend he grrr..

Deel Deze Pagina