Huilen bij frustratie

Discussion in 'De lounge' started by Moppiemuis, Dec 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Als ik echt mega gefrustreerd ben of het gevoel heb dat ik heel onterecht behandeld ben ga ik huilen. Ik voel het dan al prikken achter mijn ogen en dat hou ik niet tegen.
    Waarom gebeurd dat?

2. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

May 18, 2014
    545
    67
    28
    Female
    Het zuiden
    Ik lees mee.. heel herkenbaar kan het niet tegenhouden :(

3. Ballon

Ballon Niet meer actief

Oooh heel herkenbaar! Zoo irritant! En dan in mijn hoofd heb ik de hele tirade klaar maar denk je nou dat het er dan normaal uit komt. Met hakken en stoten en vaak is dan mijn hele bedoeling van mijn verhaal weg. Ik lees ook mee!

4. Humava

Humava Niet meer actief

Ja dat heb ik ook! Echt heel vervelend. Dan wil je heel boos iets zeggen maar het komt er heel achterlijk uit omdat je moet huilen.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Waha herkenbaar!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Heb ik ook! Al een tijd niet gehad, trouwens...

7. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

Aug 22, 2014
    1,297
    75
    48
    Heel herkenbaar. Ik krijg ook altijd een soort paniekaanval erbij dat ik ga trillen..

8. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ooo pffff ik dacht echt dat ik debiel werd!

9. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,238
    11,816
    113
    Dit herken ik! Heel irritant. Ben je super boos en wil je een flink van leer trekken, ga je huilen......grrrrr.

10. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Oh dat heb ik ook! Baal er flink van, mensen vinden je dan zielig terwijl je dan eigenlijk heel erg boos bent. Vooral op het werk is dat irritant.

11. lies276

lies276 Niet meer actief

Heel herkenbaar.
    Ik ben niet snel emotioneel als er iets zieligs/ ergs gebeurd, maar als ik erg gefrustreerd over iets ben, moet ik ook huilen.

Net nog. We hadden mijn ouders uitgenodigd om bij pakjesavond aanwezig te zijn ( net als ieder jaar). Dit vieren mijn zus en haar gezin en ons gezin samen. We eten dan eerst gezellig met elkaar en daarna volgen de pakjes.
    Heb ik net mijn moeder aan de telefoon: o ja, we komen morgen trouwens niet, want we zien het niet zitten.
    Hoezo niet!? Je hoeft niks te doen, er wordt voor je gekookt en de kinderen zullen erg teleurgesteld zijn als jullie er niet bij zijn.
    Nee, we komen echt niet. We worden ook al een dagje ouder.......
    Grrrrrrr, ik ben zo boos/ teleurgesteld. Dan moet ik dus gelijk huilen.
    Slaat nergens op, maar kan er echt niks aan doen.

12. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    O dat is ook echt heel sneu!

13. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik ben nu thuis maar ik had getob mijn werk ook als ik een functioneringsgesprek had en ik kreeg kritiek. Het is niet dat ik het erg vind om kritiek te krijgen maar ik moest daar dan serieus van huilen. Zo vet irritant!

14. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    En ik ben gister door een nogal onvriendelijke arts weg gestuurd alsof ik dingen zit te verzinnen. Ging over mijn dochter. Ik heb echt hard mijn beat gedaan hem te laten luisteren maar helaas, ik werd nogal lullig afgewimpeld. Ik liep gewoon met tranende ogen richting de uitgang, kom ik ene bekende tegen, die kijkt me aan en vraagt of het wel gaat. Ja toen begon ik echt hard te huilen.
    En vanmorgen weer toen ik er aan terugdacht. Wat een ....... die man

15. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Misschien dan toch vrouw eigen? 😃 tenminste mijn accupuncturist had uitgelegd dat mannen en vrouwens anders denken en handelen (JOH) schijnt iets met hormonenn te zijn.
    Maar ik heb t ook hoor! Als ik ergens over gefrustreerd raak of iets niet lukt moet ik ff huilen. Dan is t ook wel weer klaar. Misschien een vorm van uiten?

16. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

Oct 8, 2015
    1,089
    391
    83
    Heel herkenbaar haha. Zodra ik ook maar een vorm van frustratie of boosheid heb, uit het zich altijd in een tranendal. Als er mensen bij zijn kan ik het meestal redelijk inhouden (als je me kent zie je mn waterige ogen), maar als ik dan alleen ben komt het er allemaal uit.

17. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    Hier ook heel herkenbaar hoor. Als ik me machteloos/onbegrepen of boos voel begin ik ook te janken terwijl dat helemaal mn bedoeling niet is in eerste instantie

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Ik denk dat het echt iets voor vrouwen is:D Hier is het ook zo

19. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Pffff, net nog. Ik kan maar geen stageplaats vinden. Na weken van langsgaan/ nabellen nu eindelijk reactie van de persoon die hier over gaat. Dat er van de week een aantal sollicitanten waren geweest en ze daar een keus uit hadden gemaakt..

Aaargh, daar ben ik zó nijdig om. Ik zocht al sinds begin oktober contact. Had dan $#/^ even eerder terug gemaild. Maar.. brullen dus haha.:)

20. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

Jan 1, 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Gelukkig ben ik niet alleen dan, ik heb dat ook, mede daardoor ook mijn opleiding niet gehaald

Share This Page