Ja ja het is weer 1 December en dat betekent voor alle mc verslaafden onder ons dat de adventskalender weer van start is gegaan 😂 Vandaag de bigmac voor 1! Oh helemaal nu ik zwanger ben ben ik er niet weg te slaan Ik denk dat ik 1 januari met 30 kilo meer het nieuwe jaar in ga haha!
Je moet er de app even voor downloaden en je mag de bon 1x gebruiken. Als je nou bij een mac bent waar je zelf je order kan plaatsen kan je die vaker scannen haha. Werkt ook voor de gewone bonnen, ik maak er altijd een screenshot van
Ik zit al de hele dag te twijfelen of ik het zal halen. Denk dat ik zometeen toch de auto in stap. Voordeel is dat ik alleen ben want man en kinderen zijn op vakantie dus kan ik mezelf lekker laten gaan. Is dan al de 3e keer deze week terwijl ik normaal misschien hooguit 2x per jaar bij de mac kom.
ik dacht dat je me gered had van de verleiding hahaa. Maar helaas ook daar voor moet ik mijn besturingssysteem update.
Hahaha maar goed dat ik mc donalds niet zo lekker vind 😂😂. @gaat verder met het veroveren van een hele reep chocolade😅
hier ook vandaag lekker gesmuld voor een euro , had ook een bon nog voor gratis patat dus die ook lekker gehaald