Hallo, Ik zit in mega onzekerheid en hoop dat u mij kunt helpen. Ik heb sinds afgelopen zaterdag een hele licht streep op verschillende zw.testen gehad. je moet echt goed kijken maar er staat wel wat... Nu heb ik mijn ei gehad in week 28 en ik denk dat hij dinsdag is gesprongen Van vrijdag 10 juli heb ik een licht ongi gevoel en op zaterdag 18 & woensdg 22 juli een licht roze vlekje ontdekt op mijn inlegkruisje ( innestellingsbloed??? ) ook de aderen op mijn borsten zijn zichtbaar en tepels lijken ook groter te worden.. Nu is het zo dat ik vanochtend naar de wc ging en daar dus bruinverlies op het wc papiertje aantrof ( en nu nog af en toe licht ) echter zet hte nog niet door naar een ongi maar ben nu erg onzeker of ik nu wel of niet zwanger ben... HA test ook alleen per urine en niet via bloed.. wat moet ik nu doen? de streepjes op de zw testen worden ook maar niet donkerder... Mijn NOD moest maandag zijn aangezien ik een cyclus van 28dgn heb maar heb ook wel eens een cyclus van 31 dgn gehad en dan zou mijn NOD gisteren zijn geweest.... Graag uw advies en ontzettend bedankt alvast! Groet, Dagmar
Hoi Dagmar, het klinkt er toch wel naar dat je zwanger bent, maar ik snap dat je twijfelt. Ik dnek dat je toch nog even moet wachten met een andere test en evt een vk bellen en je verhaal uitleggen. Wellicht kun je dan bij 7-8 weken een echo krijgen mocht je dan nog niet ongesteld zijn. Het kost wat geduld, maar meer kun je nu helaas niet doen. Groetjes Brigitte