Hoi! Een kort vraagje: kan het ook zijn dat de pijn nooit helemaal weg gaat, maar alleen erger en minder erg wordt? Ik heb nu voortdurend een zeurend menstruatiegevoel in mijn buik, wat af en toe heel heftig wordt, maar helaas nooit weg gaat. Groetjes Azeb
Hmmm... Daar heb ik geen idee van (qua cm). Dit is nu ongeveer anderhalf uur zo bezig, daarvoor sliep ik en was het in elk geval niet pijnlijk genoeg om er wakker van te worden
spannend, succes zo( denk ik) ik had het bij de latste 3/2 cm dat het niet meer weg ging, dan was de ene wee nou niet weg en dan kwam de volgende er al overheen. maar zo ver zal het nog niet zijn anders, denk ik niet dat je nog op het forum zou zitten ps toen ik dat zeurderige onderbuik gevoel had is binnen een dag mijn dochtertje geboren.
Nee zo ver is het zeker niet, dit is absoluut geen 'weeenstorm', meer een 'weeenbriesje' haha met af en toe een rukwind.
Bij mij begon het om 13.30 uur en om 16.16 uur was me zoontje geboren ik had dus wel degelijk een weeënstorm en had echt geen rust tussen de weeën door. Ik wens je heel veel succes en dat je bevalling soepel en snel mag gaan en dat jij en je kindje beide gezond zijn na de bevalling.
hoi hoi dit had ik dus ook met destiney (mijn 4e kindje) en ik dacht nog ooo nou zal wel gewoon een beetje krampjes zijn had tenslotte al 3 keer eerder gedaan, maar niets was minder waar na een uur kreeg ik ineens persdrang en moest ik met spoed naar het ziekenhuis daar aan gekomen was destiney binnen een minuut geboren wel grappig staat op haar geboorte bewijs gebroken vliezen 1 minuut persweeen 1 minuut uitdrijving 1 minuut totale duur van bevalling 1 uur succes meid hoop voor je dat dit het is groetjes nathalie