Hallo dames, Ik had gister ongesteld moeten worden maar niks. Vandaag getest met de 2e urine van de ochtend negatief. Nu heb ik witte afscheiding wel dun maar wel zo dat het bij elkaar zit. Normaal heb ik dit nooit!! Sinds vorige maand is mn cyclus geloof ik ook wat in de war. Ineens 30 dagen ipv 28. Maar al met al wie heeft dit ook gehad? Moet ik morgen weer testen??
Je kunt morgen weer testen natuurlijk maar misschien nu een paar daagjes wachten? Anders blijf je bezig. Maar die van 30 dagen was ronde 1?
Ja klopt dat was van onze eerste ronde. Normaal altijd een mooie cyclus van 28 dagen en was begonnen met foliumzuur en ineens ist langer..
Na het stoppen had ik de eerste 2 maanden heel netjes er nog 28 dagen tussen zitten, daarna ging het wisselen tussen de 29 en 30.... Kan misschien met het ontpillen te maken hebben?
Ja daarom vroeg ik me nu af hoelang precies je al met de pil gestopt bent....want het kan idd zijn dat je lichaam nog in de war is.
Nou test gewoon morgenvroeg want dat wil je toch graag hahahaha...zou ik ook doen hoor. En anders weer even 2 dagen wachten....
Haha nou weet je wat het is je wilt gewoon zekerheid. Als het niet zo is laat me dan normaal ongesteld worden. Had trouwens vorige maand wel een bloedprop en daarna begon mijn ongesteldheid na 2 dagen overtijd.
ja zeker wil je iets weten.... Gek van die bloedprop! Ga je morgen testen dan....iets laten weten he hahaha
Ja ga morgen nog us kijken en laat het weten! Ja idd mn vriendin zei van miss ist wel wat geweest gezien mijn overtijd..
ik zou testje wagen ik had t afgelopen ronde ook overtijd en 3 x negatief getest na 11 dgn overtijd alsnog ongi geworde
Ik kan ook bijna testen...... Ik zou niets liever willen dan nu al en van het wachtbankje afstappen, maar hoe dichter ik bij m'n NOD kom, hoe enger ik alles ga vinden. Heel veel rare andere dingen weer gehad afgelopen week. En ben bang voor een teleurstelling. Pfffff was het soms maar zo makkelijk om 1x in de vingers te knippen en klaar. Ik ben maar uitgegaan van m'n langste cyclus, dus misschien is testen niet meer nodig woensdag, maar we merken het dan vanzelf weer.... Ik ga in elk geval aan deze kant duimen. Hopen op een posi test voor elk ander.
Bij mijn dochter was ik 10 dagen overtijd voor de (6e!) test licht positief werd. Ik bleek (later bij termijn echo) opeens een heel laat ei te hebben gehad. Gebruikte ook al meer dan jaar geen pil meer en altijd regelmatig geweest. Soms kan er gewoon een langere cyclus tussen zitten. Ik heb ook wel eens gehoord dat ook bij regelmatige cyclus soms een cyclus zonder ei tussen kan zitten. Sterkte met afwachten. Zolang er geen bloed komt, om de 2 dagen testen, zou ik zeggen. Uiteindelijk krijg je toch duidelijkheid .
He meid, Is het alweer je NOD geweest joh! Ik hoop voor je dat het nu wel raak is. Het kan inderdaad dat je cyclus iets van slag is. Het kan natuurlijk dat je nog niet genoeg hcg hebt om een goeie test te geven. Daarnaast heb je niet je 1e urine gebruikt. Zou ik morgen, of overmogen wel even doen, als ik jou was. Ik duim voor je. Succes!! Wel even laten weten natuurlijk :-D
Hey emmie, Ja joh gaat snel!!Ga morgen nog us testen en dan de eerste. Bij mn dochtertje wast gelijk te zien s'ochtends en s'avonds deed ik weer 1 en ook weer goed positief. En denk dat mn cyclus idd in de war is. Hou jullie op de hoogte!