Zit er even doorheen.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door prinses, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zit er even door. Verder niks ergs, maar baal gewoon dat niks loopt zoals het moet lopen. We zijn bezig met de 4e IUI, nadat we hiervoor 4 maanden niks konden vanwege cystes door overstimulatie. En vandaag kon ze het ei niet vinden wat gisteren waargenomen was. Mijn eierstok lag achter de baarmoeder. Dus weer onzekerheid over het juist kunnen plannen van de IUI. Ik zit even vol emotie, en dan kom je erachter dat je man echt van Mars komt, en ik van Venus. Bah, baal gewoon.

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    He bah wat naar allemaal. Die mmm zit zo vol teleurstelling, stress en gedoe...blegh. Hopelijk zien ze bij je volgende echo een ei dat nog lekker groeit en kan je poging gewoon goed gepland worden.

Sterkte vanavond en even van je afschrijven (of een potje huilen) wil nog wel eens helpen

Knuffel

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Thx. Dat huilen komt goed. ;)

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ach, jeetje! Wat een teleurstelling steeds! Wanneer gaan ze dan weer kijken? Of is deze ronde nu gewoon over?
    Lekker hier spuien werkt altijd goed, mannen snappen het vaak toch niet. Sterkte, meis!

5. pippeke

pippeke Niet meer actief

Snap je helemaal!
    Ben hier ook alleen maar aan het wachten en wachten
    Vind het ook zo vervelend dat je je nega emo buien niet in de hand hebt. Het komt en gaat gewoon. Helaas na een week of 2 bij mij.
    Knuf !!!

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ze kijken morgen wee, dus eigenlijk is er niks aan de hand. Maar het voelt gewoon allemaal niet goed. Ach eigenlijk gaat het alweer nu. Heb even alles Laten gaan. Nu hoofdpijn en moe.

7. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Lekker slapen dan.. En heel veel sterkte morgen! Ik zal duimen dat er iets moois te zien is!
    Laat je het even weten hier?

Trusten!

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    En logisch dat het niet goed voelt, trouwens! Je wilt gewoon een keer een cyclus die wel goed loopt, toch?

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind eigenlijk dat ik niet mag zeuren... We hebben al een kind rondlopen. Er zijn zoveel anderen die dat niet hebben.
    Bedankt voor jullie reacties. Doet me goed.
    Ik laat morgen wel even weten hoe het gegaan is.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes aster14, ik duim voor veel bevruchtingen.

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Onzin, je zeurt niet! Dit soort behandelingen vergt veel van je! En de wens voor een tweede is echt niet minder groot, denk ik..
    En het verloop dat jij hebt, is gewoon één grote mindf*ck! Logisch dat je daar moedeloos van wordt.

12. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Thnx, prinses! Lief van je! Slaap lekker!

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier toch goed nieuws. Een mooie eicel en vrijdag een IUI. Ben opgelucht, nu alles even een plekje geven.

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Gelukkig!! Succes meid

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Wat fijn! Laten we hopen dat deze ronde dan ook beloond wordt met een zwangerschap!

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Oh, zo ontzettend herkenbaar! Ook dat mannen vs. vrouwen stukje. Hier met inmiddels 11 iuis achter de kiezen ook al heel veel onzekerheid en stress gehad en dat wordt elke maand eigenlijk alleen maar erger. En dan een ubercoole emotie-onderdrukkende Nanaman en een overemotionele en gestresste ik ;). Soms is het leven even helemaal niet leuk meer als je in de mmm zit.

Veel sterkte en succes!

EDIT: ik kan niet lezen. ik zie dat je inmiddels een mooie eicel hebt. Wat fijn! Hopelijk wordt dit je geluksronde!

17. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Yes! Goed nieuws. Succes met je iui!

18. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Veel succes meid!

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Toch fijn om te lezen, dat van het verschil tussen nanaman en nana zelf. Herkenning!

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dankjewel allemaal!. Ik heb het inmiddels weer een beetje op de rij. Het enige wat vervelend is, is dat mijn man geen vrij kan krijgen. De inseminatie zelf zal ik dus alleen ondergaan. Emotioneel gezien niet fijn. Heb er vanochtend dus tranen om gelaten. Maar heb er nu wel vrede mee. Alles voor het einddoel.

Deel Deze Pagina