hallo, wij wonen op de veluwe en komen niet veel verder in ons ziekenhuis. Ik heb een laag progesteron (15 en 18) en hoor van velen dat voor een goede eisprong ronde de 30 wordt aangehouden. In ons ziekenhuis dus niet. Alles koek en ei vinden ze met mijn progesteronwaarden. Tevens word ik meestal na 9 of 10 dagen LF alweer ongesteld......... Ik zou graag utrogestan krijgen, daar komt het eigenlijk op neer. Ik weet niet of dat het enige dat ik nodig heb, misschien ook wel clomid of pregnyl, maar ik denk dat ik met utrogestan misschien al een heel eind kan komen, omdat de LF dan verlengd wordt. Weet iemand een ziekenhuis in gelderland of overrijsel (ik woon op de veluwe) die wel een progesteronwaarde van minimaal 30 aanhoudt en misschien ook een aardige gyn daarbij? Ik hoop echt op reacties! Mag natuurlijk, ivm prive, ook een prive berichtje schrijven! 8) Alvast heel erg bedankt!
Linda, dank voor je pb, waarschijnlijk gaan we maandag (als ik nog durf) eens bellen om te informeren.
Wij zijn bezig met ICSI en zitten in Rijnstate in Arnhem. Ik weet niet of ze een progesteronwaarde van 30 aanhouden en of ze Utrogestan voorschrijven. Voor mijn ICSI moet ik wel altijd Utrogestanbolletjes gebruiken voor na de tp. Alle gyn. in Rijnstate vind ik erg goed en vriendelijk. Bel ze anders gewoon eens om het na te vragen?!