Hallo, Denk je dat je mag beginnen.... gaat het niet door Zal het ff uitleggen.. Eindelijk na 6 jaren dachten we we gaan beginnen met onze 1ste iui behandeling! Dinsdag kregen we eerst een echo en daarna verdere uitleg over iui en prikinstructie. Maar op de echo was aan de linkerkant een cyste te zien van 4 bij 3 cm, er werd gelijk verteld dat er overlegt moest worden met de gyn. Omdat het niet zeker was of we dan wel konden beginnen. Wel alvast de informatie van de iui gekregen en de prikintsructie en dan werden we eind van de dag gebeld of we konden beginnen of toch een maand moeten wachten. Eind van de dag werden we gebeld, we moeten toch een maand wachten. En hopen dat de cyste de volgende maand weg is. Het komt schijnbaar vaker voor maar wat een verschrikkelijke domper zeg als je denkt dat je gaat beginnen en dan nog een maand moet wachten. Hoop dat de cyste volgende maand weg is en dat de maand snel voorbij is...
Lieve meid, Wat oneerlijk he!? Een vruchtbaarheidsbehandeling bestaat al uit wachten, wachten en wachten en dan komt zoiets er ook nog tussen! Als er niks aan de hand is, dan heb je gewoon elke maand kans om zwanger te raken en als je hierop aangewezen bent, ben je gewoon afhankelijk van dit soort dingen. Ik kan helaas niks zeggen of doen waardoor je je beter gaat voelen, want het blijft gewoon kl*ten! Ik hoop dat je veel leuke dingen kan doen en plannen, zodat de tijd ietsjes sneller gaat! Sterkte meid! Liefs Loesie
Hey meid, ken je gevoel heel goed. Mijn 1e IUI ging ook niet door omdat ik een cyste had. Die cyste van mij is nooit weggegaan. Na overleg was er besloten om de volgende maand toch door te gaan. Maar ze hebben liever dat het verdwijnt. Nu zwanger en op de echo zag je nog steeds die cyste.
Bedankt voor de berichtjes, doet me weer goed. Ik hoop dat we volgende maand kunnen starten en dat de cyste dan weg is. Had de laatste tijd al een wat zeurderig gevoel aan de linker kant en weet nu dus waar het vandaan komt. @Loesie: ja dat is waar het is allemaal wachten en nog eens wachten. Heb het weekend al vol gepland staan dus dat scheelt al weer. @Enise: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Laten ze de cyste dan gewoon zitten? Hoe heb je iui beleefd? Viel het tegen of juist mee? Had je last van de hormonen? Groetjes