hallloooo vanmorgen 1e FM, het circus is weer begonnen. Maar wel een 'goede' start vandaag dag 10: 1 eitje 11,5 mm (en nog 3! tussen de 9en de 10mm) zondag weer terug vorige maand had ik op dag 10: 9 mm, en de rest van de maand is ie op 11 blijven hangen..nu hoop ik wel dat de anderen niet meegroeien naar een eitje...1 is meer dan genoeg hihi.. tot nu toe voel ik me rustig en sterk we gaan er weer voor.. maar 1 ding : volg week hebben we een feestje. belt de vriend van tim tim op, over wat ik dan drink. Dus tim geeft aan wat ik lust..maar ikheb al gezegd: als de clomid zijn werk doet, drink ik dus echt niets, gewoon principe kwestie vanuit me zelf..voelt niet goed als ik zou drinken. hoe denken julliehierover? Gr bengel
hee bengel, weer veel sterkte deze ronde! ik heb zo af en toe nog een glaasje wijn gedronken, maar dat waren er in totaal 2 denk ik, tussen mijn eisprong en mijn positieve test. ik lette wel extra op na mijn eisprong, maar na die 5 rondes clomid, zondigde ik dus af en toe met 1 glaasje...... sinds mijn positieve test, heb ik overigens niets meer gedronken! liefs elfje
succes met je nieuwe start.. ene als jij vind dat het glaasje wijn niet goed is en geen goed gevoel erbij hebt, vooral niet doen.. alvast een fijn feessie toegewenst.. liek.
ik heb zojuist besloten NIKS meer te drinken, omdat dat mijn gevoel is... TEnzij het niet zo positief uitpakt met FM, en bv afgebroken moet worden...dan wel..ik wil gewoon niks riskeren... Hoestie verder met je ELfje? nog op die wolk/?
Hoi Bengel! Goed nieuws wat betreft de meting voor jou dus! Spannend zondag! Ik ben benieuwd hoor. Eens kijken of 100mg beter zijn werk doet. Dat van die alcohol is bij mij ook wel lastig af en toe. Als je positief nieuws krijgt zondag zou ik proberen niks te drinken want er is een kans.... Maar ik weet hoe lastig het is (niet vanwege de alcohol maar vanwege de vragen), zie ook mijn topic alcohol Succes zondag! Liefs, Marit
Ik drink allen maar voor de IUI, tussen de uitgansecho en de IUI. Zo veel drink ik toch niet, maar ik dacht, ALS het nou raak is, dan wil ik gewoon het BESTE voor het kind, en dat is volgens mij dan, niet te drinken Maar, dat moet je eigenlijk zelf weten
Heb gisteren voor het eerst sinds maanden weer "wat" gedroken. Pfffff.....*kloink* hihi Ik drink tijdens de behandelingen helemaal niet! Wij zijn dan ook voortijdig gestopt met roken. Het gaat allemaal zo vreselijk moeizaam...ik riskeer niks. Ik wil je ontzettend veel geluk wensen meid! Liefs Elmo
Hoi Bengel ff een vraagje: Wat betekend FM? Ik probeer er achter te komen maar ik weet het echt niet..... Wat drinken betreft: De laatste keer dat ik gedronken heb was vlak voor mijn miskraam (toen wist ik nog niet dat ik zwanger was). Ik heb mezelf hier heel lang schuldig over gevoeld. Ik weet dat dat niet de reden hoeft te zijn, maar toch. Dus sindsdien geen druppel meer gedronken. We hebben nog een heel leven om zat te worden, nu maar ff niet voor het beebje. Iedereen moet dit zelf weten natuurlijk, en het kan waarschijnlijk ook geen kwaad. Maar waarom drinken? Het heeft geen meerwaarde.... Succes
Als ik de IUI heb gehad,drink ik ook niet. Maar nu ben ik ongi geworden. Heb ik wel 2 wijntjes gehad bij het eten.En ik heb een bakje filet americain in huis gehaald....... Verder blijft het je eigen keus. Er zijn genoeg die nog niet weten als zwanger zijn ,nog flink op stap zijn geweest. En alles gewoon goed gaat.
Hai, ik zou ook helemaal niets meer drinken als je gevoel dat ook al zegt. De artsen in het zh hebben tegen mij gezegd dat elk glaasje al niet goed is.
ach...t is maar afwachten..heb zojuist 2e fm gehad, weinig tot niks gegroeid, moet woensdag op dag 15 weer...maar heb er weer slecht gevoel over nu , volgens gyn is het nog wel mogelijk eiblaasje vandaag: 11;9 mm gr bengeltje