IUI en sporten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Suzanne68, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Morgen heb ik mijn 1e IUI.Nu ben ik pas vorige week begonnen met sporten.Fitnessprogramaatje op de Wii.Half uurtje per dag,maar wel vrij intensief.Nu lees ik overal op het net dat als je niet zo gewend bent om te sporten (zoals ik dus) het beter is om na de inseminatie niet te sporten.Wie heeft hier verstand van?

2. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi Suzanne,
    Zoals je in mijn handtekening kan lezen heb ik er al aardig wat IUI's op zitten. Op de dag van de inseminatie en de dag erna sport ik nooit. De daaropvolgende dagen wel gewoon. Alleen doe ik dan geen spring-klasjes en geen hele zware gewichten (ik fitness). Dus je kan gewoon sporten hoor, maar probeer niet teveel schokbelasting te doen. Succes met je MMM

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dankjewel voor je reactie.
    Jeetje,jij hebt er ook al een heel traject opzitten.
    Dat van mij is wel veel met springen en pittige cardio enzo.Dus ik denk dat ik tot aan mijn NOD maar weer even terug ga schakelen naar mijn halve uurtje perdag met de hond de weilanden in.Ik wil niet achteraf het gevoel hebben dat het mislukt is door iets wat ik "verkeerd" gedaan zou hebben.

4. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Groot gelijk en flink stevig doorwandelen met de hond is ook al lekker bewegen. Doe ik ook elke dag met onze 2 honden, heerlijk. Ik hoop dat het je 1e en gelijk ook laatste IUI wordt :)

Deel Deze Pagina