Ik denk er over, mijn fysio was iig positief, aangezien geen normale aanpak mijn klachten verminderd ga ik maar op het alternatieve pad.
hoi hoi. nou heb net een mailtje terug gehad,en ze neemt eerst een intakegesprek af,dan kijkt ze wat ze voor me kan betekenen en kan ik beslissen of ik er mee door wil gaan. een concult kost 60 euro maar krijg 75 of 100 % vergoed, moet ik even navragen. Ga morgen bellen om een afspraak te maken. xxx
Was bij mij ook ongeveer zo...alleen was een consult 50 euro. Wij wonen dan ook in een gehucht Scheelt vaak nogal met dit soort bedragen... Elmo
Ja idd ik woon ook in een dorpje, dus was een beetje rond gaan mailen.. 2 mailtjes naar een stadje verder op ( kwartier met de auto) en 1 mailtje naar het dorp waar ik ook werk ( 7 min. met de auto) .. heb van die eerste twee mailtjes nog steeds geen reactie gehad en van die ander dus wel.. zou misschien nog mooi te combineren zijn met mijn werk, weet niet hoe lang zo'n behandeling duurt.. las ergens 1 tot anderhalf uur... zou dat mooi voor of na mijn werk kunnen doen... neem aan dat je er verder geen pijn van overhoud :S xxx
Sommige naaldjes vond ik vervelend...maar als ze eruit zijn voel je bijna niks meer van. Adertjes waren nog wel eens wat dikker....hihi Ben benieuwd wat je er van vinden (jullie vinden). Elmo
Een zwangere vriendin van mij is al een tijdje bezig met acupunctuur om van haar migraine af te komen en ze heeft er enorm veel baat bij.
Ben benieuwd Kaatje! Weet je dan ook of hij daadwerkelijk wat voor je kan betekenen? Neem aan dat dat ook nogal eens verschilt. Vind de prijs voor het consult nog best meevallen, zeker als je nog een deel vergoedt krijg. Ik ga regelmatig nar een osteopaat (voor rugklachten), daar betaal ik tegenwoordig al 90 euro voor! Zit je daar ook met een wachttijd? Of kan je vrij snel terecht.
Ik heb aan het begin van de zwangerschap accupunctuur gehad ivm extreem overgeven de eerste 4,5 maanden.. De eerste paar keer voelde ik me kort na de behandeling wel iets beter en kon ik ook weer wat water binnenhouden maar dat was helaas van korte duur toch geloof ik nu wel dat het kan helpen hoor want de medicijnen uit het ziekenhuis tegen misselijkheid etc hielpen allemaal helemaal niet.. Vond het ook niet pijnlijk ofzo terwijl ik echt een hekel aan naalden heb en ook best wel kleinzerig ben (wordt nog wat met bevallen..haha 8) )
haha hier nog één die als de dood is voor naalden en heel kleinzerig, al moet ik zeggen dat dat wel een stuk beter gaat nu ik puregon heb gespoten ( val zelfs niet meer flauw met bloedprikken haha) als het goed is is er geen wachtlijst.. haar assistent heeft net mijn nummer opgeschreven en dan belt ze straks terug om een afspraak te maken.. na het intake gesprek kan ze zeggen of ze me kan helpen. xxx
ik loop ook bij de acupunctuur , ook voor hulp bij het zwanger worden! ze maakt wat extra energie aan voor mijn baarmoeder Ik kan nog niet zeggen of het helpt ben nog niet zwanger maar vandaag was toevallig de tweede keer. ik ben er al eens voor mijn darmen en zij is erachter gekomen dat ik een melkkoe allergie heb en heb nu helemaal geen last meer daarvan darvoorr vond ik het waard om te proberen! succes!
Nou niets anders helpt bij mij en zowel de fysio als mijn VK waren er erg voor toen ik het voorstelde, dus wat let me, ik krijg 100% vergoed, dus ik ga er voor, al heb ik een gloeiende hekel aan naalden en alles dat prikt, dus moet wel mijn angst overwinnen, maar alles voor het goede doel.
Hier nog eentje! Ik doe het al een jaar voor mijn migraine en het is zeker een stuk minder heftig geworden. Dus mij helpt het erg goed. Ook probeert hij mijn lichaam in balans te krijgen voor een zwangerschap. Helaas ben ik nog niet in verwachting maar blijf voorlopig lekker naar hem toe gaan want de verzekering vergoedt het toch 100% Probeer het gewoon zou ik zeggen!
hoi hoi nou ik heb donderdagochtend om 08.30 uur intake gesprek bij de acupuncturist..is wel vroeg hoor. moet ook nog van 1 tot 9 werken xxx
misschien dom vraagje maar wat is het eigenlijk? en hoe kom je dr voor in aanmerking en wat moet je dr voor doen? mijn huisarts verteld me dat het niet lukt het zwanger raken door de stress, maar hij doet er niets aan
Ik heb gewoon een acupuncturiste gemaild en daarna telefonisch een afspraak gemaakt. Je kunt er altijd heen, maar niet alle zorgverzekeraars vergoeden het. Mijn fysio en VK waren beide erg voor het plan dit te proberen, dus als ik alleen een vergoeding krijg op indicatie, dan heb ik echt geen probleem om alsnog een verwijzing te krijgen.
ik heb idd ook eerst gemailt en toen telefonisch een afspraak gemaakt.. ik had haar in een mail gevraagd wat een concult kost, zegt ze"60 euro. Krijg ik net een mail van een andere acupuncturist die ik ook benaderd had en die zegt dat het bij hem ook 60 euro is maar het eerste concult 120.. hoop niet dat dat bij de mijne ook zo is anders had ze me dat wel even mogen zeggen van tevoren. xxx