acupunctuur

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kaatje85, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    had vandaag mijn tweede behandeling.
    ze kwam weer op mijn darmen en mijn baarmoeder uit maar dit keer "vroegen"ook mijn eierstokken om aandacht..

had tijdens de behandeling veel last van duizeligheid.. ben benieuwd of ik deze week wat merk.. had de afgelopen paar dagen wel een soort rust in me..

xxx

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Lekker Kaatje, ik krijg van acu dus echt een heleboel energie, heerlijk is dat.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. is zeker lekker. ben benieuwd of er voor woensdag een bloeding doorbreekt.. en wat voor blokkade's hij woensdag nog aangeeft.

Mijn vriend kreeg vandaag zijn druppels van de homeopaat en die zei dat zijn lichaam nu te zwak is om een gezond kind te verwekken :confused:
    Hij zou zeker nog 2 tot 3 jaar moeten wachten..

Er is een paar maanden geleden voor me gependeld dat ik over twee jaar pas zwanger raak, dat er geen hormonen voor nodig zijn omdat het probleem bij mijn vriend ligt... nou alles leuk en aardig maar vind twee jaar nog gigantisch lang duren...

xxx

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje 2 jaar is wel lang zeg. Ik geloof niet in pendels, dus hoef me daar ook niet druk om te maken.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee idd. ik pendel zelf ook en heb het tot nu toe 42 keer goed gehad.

xx

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Toch kan ik er niet in geloven, maar ik hoop echt voor je dat je therapie aan slaat en dat het voor jullie geen 2 jaar hoeft te duren hoor. Ik zou knettergek worden van de onzekerheid. Lijkt me niets. Ik vond 10 maanden al heel lang duren.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. Over twee maanden ben ik alweer twee jaar bezig.. echt niet leuk meer.. maar ja ik probeer het positief te blijven zien en hoop dat ik na deze pauze weer met goede moed kan beginnen.

xxx

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik duim voor je Kaatje ;)

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb net jullie berichtjes zitten lezen. Jeetje Kaatje, ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten! Is die lichttherapie ook niet wat voor je vriend?

Ik heb zelf geen ervaring met accupunctuur, ben niet echt een "naaldenfan". Maar ik heb wel hele goede ervaringen met voetreflextherapie! Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik behandeld voor bekkeninstabiliteit, dit op advies van m'n VK (nooit geweten dat dat kon met voetreflex). Helaas moesten wij met 24 weken afscheid nemen van ons kleintje. Je begrijpt dat al dat verdriet voor de nodige spanning zorgde, zeker toen we weer wilden gaan "proberen". Ik ben toen weer naar de voetreflex toegegaan, voor rust en balans en een wat regelmatigere cyclus. De behandelingen sloegen zeer snel aan, zie het resultaat.

Dus mocht je een alternatief willen voor de naalden.......

Ik duim voor jullie! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

groeten,
    pooh

10. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    geen ervaring met naaldenprikken in verband met zwangerschap. Wel in verband met jaren lange ernstige rugpijn waar een leger aan fysio niets aan kon doen. ben 4 keer vol geprikt met naalden en nooit meer rugpijn gehad. ik geloof er dus echt heilig in!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje pooh..zit hier gewoon met kippenvel.. zie dat je weer zwanger bent..nog gefelciteerd.
    Hoor idd ook goede verhalen over voetreflexmassage.

Idd bonnie... volgens mij gaan steeds meer mensen aan de alternatieve geneeswijzen.

Ik had vandaag mijn 3de sessie. ze heeft weer aan blokkade's in mijn darmen en baarmoeder gewerkt.

Dit keer heeft ze me ook voor een wip les ( hoe je het ook schrijft) geholpen.. ik heb een paar jaar geleden een brommer ongeluk gehad en sindsdien regelmatig hoofdpijn en pijn in mijn onderrug.. het kan dus zijn dat ik een wip les heb maar daar verder geen last van heb, maar houd wel in dat mijn licht en energiebanen in mijn nek en ruggenwervel uit balans kunnen zijn.

xxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    Ik had vandaag mijn een a laatste star light behandeling gehad. het is helaas nog niet gelukt om mijn menstruatie op gang te krijgen maar heb vandaag homeopatische druppels meegekregen. moet ik 14 druppels per dag nemen.

ben benieuwd. moet nu over twee weken nog 1x

xxx

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje Kaatje, zou de pendel dan toch gelijk krijgen, ik hoop het niet voor jullie.

Hier geen acu gehad de afgelopen week, want ik heb griep, dus moet eerst even uitzieken, kan er ook nog wel bij he.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd. hoop dat je weer snel opknapt

xxx

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    nou kom even stoomafblazen
    kreeg vandaag mijn declaratie terug met de mededeling dat het niet vergoed wordt.. ik gebeld en heb ze dus even goed de waarheid gezegt. Ik ben av top verzekerd. betaal iedere maand een hoge premie en wat krijg je er voor terug? eerst vergoeden ze de puregon niet meer en nu dus ook ( net toevallig deze) de alternatieve geneeswijze. Heb ook gevraagd of het mogelijk is om nog over te stappen ( nee natuurlijk niet) en dan had ik eerst mijn polisvoorwaarden maar moeten lezen voor ik iets ging doen. ( heb ik net gedaan en staat dus niet specifiek in welke alternatieve geneeswijze er wel en niet vergoed worden).

heb gezegt dat ze er op kunnen rekenen dat ik in November mijn verzekering bij ze weghaal en overstap. Ga ook contact opnemen met de rechtsbijstand verzekering.

xxx

Deel Deze Pagina