rare menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Steff22, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Misschien een rare vraag maar, Zaterdag 6 augustus ben ik ongesteld geworden gelijk helderrood bloed. De 7e moest ik ongesteld worden eigenlijk. Ik heb niet echt veel klachten gehad deze dag. 2 dagen heb ik helderrood bloed verloren maar niet super veel daarna een week lang bruin verlies.

Normaal ben ik 3 dagen flink ongesteld en daarna niets.

Enig idee wat dit kan zijn?

Zwanger lijkt me een beetje vreemd omdat ik gewoon helderrood bloed heb verloren 2 dagen lang, maar het bruinverlies hield aan en dit vond ik zo vreemd. Tevens 2 hele dikke pukkels gekregen gelijk hiernaa :$... menstruatie achtig(lichtelijk gevoel houd ook aan in mijn buik) Zondag avond had ik 2 glazen wijn gehad en ben de hele volgende dag ziek geweest.

Ik ben inmiddels ook al weer 3 jaar van de pil af...

Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt?????

Het voelt gewoon heel raar aan en weet even niet wat te doen.

liefs, Steff

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    bij mij verschilde het per maand, de ene keer 1 dag rood, dan weer 3 dagen rood.. denk niet dat het iets is. 2 dagen rood is toch wel een ongi.

3. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    bedankt voor je reactie....

Ik vond het alleen zo raar dat het niet zoveel was. heb inmiddels meer dan 30 cylussen gehad en nooit gehad....

liefs, steff

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    sja.. misschien dat iemand anders een idee heeft? Lastig hoor.

5. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Haha... er wordt niet echt op gereageerd helaas, voor de zekerheid zal ik idv een test doen zodat ik een zwangerschap idv kan uitsluiten.

Echte lees ik wel eens vaker dat dames denken dat ze ongesteld zijn maar bleken zwanger te zijn, dus wordt er zo ook niet echt wijze uit. Ik ga gewoon een testje doen voor de zekerheid.

liefs, steff

6. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Hoi Steffie, er is gewoon weinig van te zeggen, de ene menstruatie is de andere niet. Een testje is inderdaad het beste wt je kunt doen.
    Heb je hem al gedaan? Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina