Ik heb de laatste dagen een beetje waterige afscheiding...nooit eerder gehad...weet iemand misschien of dat iets te betekenen heeft?
Ik verwacht een dezer dagen inderdaad wel m'n eisprong...maar we zijn al 7 maanden bezig en heb dit nog nooit gehad...?
Sinds 2 dagen heb ik ook last van waterige afscheiding. Dat betekent dus dat ik in de vruchtbare periode zit ( En dat voel ik ook, want plotseling heb ik onverklaarbaar veel zin.. (niet vanwege 't klussen), maar gewoon zin erin! Knap biologisch geregeld allemaal, voortplantingsdrang op 't moment dat je ook nog vruchtbaar bent en zelf zin hebt... Eisprong heb ik zelf nooit bewust gevoeld. Maar nu voel ik van die lichte steekjes laag in m'n onderbuik. Ook al 2 dagen.. Zou dat de eisprong kunnen zijn? Ik heb ook last van steekjes in m'n borsten. Zou er een samenhang kunnen zijn? Nou, we zijn heel druk deze komende dagen... dus klussen lijkt me niet. We beginnen volgende maand dan maar..
Ja, ik denk dat die waterige afscheiding inderdaad een voorteken was. Had na dit 2 dagen gehad te hebben het bekende cervixslijm. En ik verwacht morgen een positieve ovutest! Dussuh...klussen met die handel zeg ik! Hahaha