waterige afscheiding...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jipperke, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Ik heb de laatste dagen een beetje waterige afscheiding...nooit eerder gehad...weet iemand misschien of dat iets te betekenen heeft? :rolleyes:

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    bij mij betekend dat vruchtbaar!
    geen idee waar je in je cyclus bent?

3. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Ik verwacht een dezer dagen inderdaad wel m'n eisprong...maar we zijn al 7 maanden bezig en heb dit nog nooit gehad...?

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

klussen dus ;)

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik zou er ook voor gaan meid ! Veel klusplezier.

6. Tamara85

Tamara85 Actief lid

16 jan 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    klussen lijkt me hahaha
    groetjes tamara

7. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Sinds 2 dagen heb ik ook last van waterige afscheiding. Dat betekent dus dat ik in de vruchtbare periode zit (

En dat voel ik ook, want plotseling heb ik onverklaarbaar veel zin.. (niet vanwege 't klussen), maar gewoon zin erin! Knap biologisch geregeld allemaal, voortplantingsdrang op 't moment dat je ook nog vruchtbaar bent en zelf zin hebt...

Eisprong heb ik zelf nooit bewust gevoeld. Maar nu voel ik van die lichte steekjes laag in m'n onderbuik. Ook al 2 dagen.. Zou dat de eisprong kunnen zijn? Ik heb ook last van steekjes in m'n borsten. Zou er een samenhang kunnen zijn?

Nou, we zijn heel druk deze komende dagen... dus klussen lijkt me niet. We beginnen volgende maand dan maar..

8. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Ja, ik denk dat die waterige afscheiding inderdaad een voorteken was. Had na dit 2 dagen gehad te hebben het bekende cervixslijm. En ik verwacht morgen een positieve ovutest!
    Dussuh...klussen met die handel zeg ik! Hahaha

Deel Deze Pagina