Ik hoop toch zo dat dit gevoel t juiste is..... Mijn buik rommelt sinds gisteravond... Soms flinke kramp gevoelens en ook mijn darmen houden opruiming.. ik kan alleen maar hopen op t gevoel dat dit doorzet... Ben bang dat mocht t inderdaad weeen zijn t vandaag (vaderdag) misschien net niet meer gaat halen, maar he, je kan de week ook goed beginnen... Ik duim dat mijn gevoel me niet in de steek laat en dit indd weeen zijn en ik strax dubbelop krampachtig voetbal ga zitten kijken...
...ik durf nog niet te juigen.. Maar dat had ik ook toen ik 9mnd gelede test in mijn handen had..hihi die was overduidelijk maar durfde ook niet te juigen.. Ps wel grappig...mijn bijnaam op mijn werk was pluus Succes voor jou ! Word ook wel tijd
Ik snap dat je voorzichtig bent maar het zal vast wel goed komen toch? Wat grappig dat dit je bijnaam is... en JA! ik vind het ook tijd... pfff nog helemaal geen voortekenen dat het gaat beginnen helaas!
Hahahaha ja je kindje zal vast niet blijven zitten!! Dank je dat je duimt!! Ik hoop dat het niet te lang meer duurt!
Gut ben vrijdag weer opgenomen geweest met 2 cm ontsluiting, savonds drie cm..... Dacht echt dat het ging doorzetten, de gyn ook die dacht de andere dag onze baby te komen bewonderen... Maaaaar ..ik ben weer thuis...met weeen om de drie min nog altijd, maar geen verandering in de ontsluiting.. Nu ben ik te vroeg natuurlijk en moet hij eigenlijk blijven zitten, maar hij loopt 4 weken voor op groei..hier een inmens grote buik...berg vruchtwater en grote baby, kleine mama en geen buikspieren.........buik is echt HUGE.. Afgelopen nacht echte beenweeen gehad, niet van kunnen slapen, met kruik in de weer geweest...maar ja ze wilden niet toucheren om de baarmoeder niet extra te prikkelen... Hoop voor jou dat het doorzet. Hier al drie weken aan het harde buiken en wee-en....(incl remmers gehad)
Ik vroeg me inderdaad ook af hoe het ging... Ik had gisterenavond ook de hoop dat het ging beginnen! Het rommelde enorm in mijn buik, had veel harde buiken en kreeg er ook nog rugpijn bij... Maar helaas vannacht is dat weer helemaal verdwenen!
Jammer he.....Gister wel controle gehad, kleine heeft het nog goed daarbinnen. Zijn er bij jou al afsrpaken oid gemaakt ? enig vooruitzicht ?? Super sterkte !
Agos, meis kom op. Nog even volhouden...nog even en dan is t donderdag.... Nog even volhouden .. Ik denk aan je ! Sterkte nog !
Nou het is ze niet gelukt om te strippen dus ik zit hier ook nog steeds te wachten... Ik baal ook echt enorm
Shit, ja kan ik me voorstellen... Ergens vind ik t dubbel, ik bent zat, mag vanmij komen maar ben sinds 3 dgn ook goed verkouden/grieperig...puffen met kop vol snot (sorry) zie ik eigenlijk ook niet zitten.. maar aan andere kant. Volgende week word mijn vader gedottert....en hij is enige dichtbij familie voor mij, ons kindje heeft strax slechts 2 opa's...als mijn vader lang herstel nodig heeft...moet ik hem echt missen zeg maar... Grr alles tegelijk.. beter dat t vannacht komt hihihi.
Ow ja, dan kan ik me voorstellen dat je graag wilt dat je kindje snel komt! Hopelijk gaat je verkoudheid snel over!