ik zit met een probleempje naja ik weet even niet wat ik moet doen ik ben nu al 3weken overtijd nu heb ik nog geen test gedaan ivm dat ik denk dat ik niet zwanger ben ben wel *met vlagen missenlijk *duizeligheid *heel erg moe *pijnlijke tepels nu weet ik wel dat ik moet testen maar 4dagen voor dat ik ongesteld moest worden ben ik naar het ziekenhuis geweest voor pijn in de buik daar hebben ze een test gedaan en die was negatief. ze hebben ook van binnen een echo gedaan maar alleen naar mijn eierstok niet mijn baarmoeder kan ik dat nu toch zwanger zijn of toch niet ?
Daar kom je alleen achter als je een test doet! en als je het niet vertrouwt de huisarts bellen voor info.. succes!
Bij twijfel toch even een testje doen! Als deze negatief is zal ik toch even weer bij de huisarts langsgaan! Succes meis!
Dat kan wel libra.. is hier al vaak voorbij gekomen. . Ik denk dat je een positieve test hebt hoor. Gefeliciteerd
RSL maar niet zoeen duidelijke. ik zie duidelijk 2 strepen ( wel niet super donkere die je na 3 wk overtijd zou verwachten ) ik zou de CB met weken indicator doen of even je VK bellen, het verhaal uitleggen en een echo vragen
Ik heb nooit duidelijke strepen gehad, maar was wel zwanger hoor 3 weken overtijd met zon test erbij... Laat die twijfel maar weg hoor. Lijkt mij ook errug duidelijk!!
kan ook dat hcg al zo hoog is dat de test het niet meer aankan, wordt ie ook wat lichter.....(maak haar niet ongerust is niet nodig!) nee hoor twee mooi strepen gefeliciteerd!