Zo blij! Eindelijk IETS

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pancakes, 28 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hoi allemaal, hier wéér een topic van Pancakes, sorry voor mijn gestalk, maar ik ben zo zielsgelukkig. Nooit gedacht dat ik van zo iets achterlijks zo blij kon worden, maar ik had vanavond na het plassen roze vegen op het toiletpapier. Sorry voor deze informatie!

Ik heb meteen mijn man geroepen en was er helemaal emotioneel van. Ik weet nog niet wat het betekent en misschien duurt het alsnog wel maanden voor ik ongesteld word, maar er gebeurt iets! Dat voelt al zo goed! (voor degenen die het gemist hebben; ik zit (laten we nog even doen alsof het 27 november is, ook al is het al 01:08) op dag 107 van mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Sinds die eerste "pilbloeding" is er niets meer gebeurd, en nu is er dus IETS... Ik voelde ook (voor de eerste keer) een klein steekje net voordat ik ging plassen, dus er is iets gaande...

Heb trouwens woensdag nog een zwangerschapstest gedaan, ook al voelde ik nog niets, ik deed 'm gewoon af en toe voor de zekerheid en toen wassie nog negatief, dus ik ga niet uit van een zwangerschap, maar ik ben gewoon zo gelukkig om uberhaupt IETS te zien. Wilde ik toch nog ff delen

Slaap lekker allemaal!

2. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Wat fijn, hopelijk zet het door en krijg je een mooie cyclus.

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat super fijn!!!

4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ahh het zo fijn voor je!! Mijn eerste menstruatie na verwijderen spiraal had ik ook 1 dag roze met afvegen en de dag erna vol rood! Hopelijk bij jou ook zo. Xxx

5. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Ik ben heel blij voor je dat er iets gebeurd, hopelijk zet het snel door.

6. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik snap het volledig. Bij mij duurde het meer dan een jaar. Super hopen dat het doorzet!!

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.843
    113
    Yeah eindelijk Pancakes! Hopelijk zet het door en volgt er snel een mooie zwangerschap:D

8. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    @Allemaal; ik ben zo blij, het is niet te geloven. Het bleef wel echt bij die ene keer. Alle keren dat ik daarna ging plassen (incl vandaag) was ik kurkdroog en was mijn toiletpapier niet verkleurd (ik ben zo blij dat ik hier zo lekker anoniem zit, ik vind het heftige info allemaal hoor, haha, sorry ervoor)

Automatisch ga je toch alweer stiekem aan een innesteling denken... Ben ik gek? Is dit mogelijk? Stel dat dat zo is, vanaf wanneer kan ik dan testen? Het kan dan toch ook prima dat ik afgelopen woensdagmiddag een negatieve test had? Als 4 dagen later de innestelingsbloeding plaatsvond?

Even puur theoretisch hoor, moet mezelf eigenlijk niet gek maken... 't zijn wellicht wat domme vraagjes allemaal, maar ach ja, nogmaals: ben lekker anoniem :D

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.843
    113
    Het zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik zou (tenzij je menstruatie doorzet) over 2 dagen een testje doen. Bij een innestelingsbloeding verwacht je dan al wel voldoende HCG om in ieder geval licht positief te kunnen testen.

Spannend hoor!

10. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    @bozoe; ik vind het ook heel spannend! Is het niet gek dat het maar één roze veeg was? Geen idee hoe zoiets is, maar moet het dan niet echt een échte bloeding zijn? En kan het zo in zo'n lange cyclus? In principe wel toch? Want ook een lange cyclus is er gewoon 1... Ik ga dan donderdag testen.

Ga dan de testen van Test-it gebruiken (https://www.bol.com/nl/p/test-it-zwangerschapstest-strips/9200000071848487/)

Zouden 25 mlU/ml moeten meten. We gaan het meemaken... Ik moet echt niet zoveel hoop hebben..... Tis ook heel gek, heb voor de rest eigenlijk nergens last van, vorige week alleen licht brandende borsten af en toe.... Ugh, ik moet onthouden dat ik sowieso blij ben. Ook al ben ik niet zwanger, het is top dat er IETS gebeurt.... (ik spreek mezelf toe)

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het zou eerder een ovulatiebloeding kunnen zijn.

Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is in elk geval niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.

Indien het een ovulatiebloeding is, dan zou je over een kleine 2 weken hopelijk niet :p ongesteld worden.

Mocht je toch aan innestelbloed denken, dan zou je over een dag of 4/5 toch wel een licht streepje op een zwangerschapstest moeten zien. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan.

Succes!

12. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.843
    113
    Een innestelingsbloeding hoeft niet perse ook echt een bloeding te zijn zoals bij een menstruatie. Het komt ook niet zo heel vaak voor volgens mij maar in theorie is het dus best mogelijk dat dit bij jou wel het geval is.
    Het lijkt mij dat ook in een lange cyclus je gewoon zwanger kunt worden.

Wat ook nog zou kunnen is dat het een ovulatiebloeding is in dat geval zal je over +/- 2 weken je menstruatie kunnen krijgen.

Edit: zie nu dat BeHappy mij voor was:D

Ik heb overigens geen ervaring met de testen die je hebt besteld. Staan ze een beetje goed bekend? Niet zoals die zwanger&kids testen:D

13. Roseline

Roseline Niet meer actief

Meestal betekend roze afscheiding wel iets. De vraag alleen is nu nog wat? Hoop is het wat jij wilt.... :p
    Het kan een zwangerschap en een menstruatie betekenen.

14. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Nouja, weet je wat, ik ben hoe dan ook blij! Er gebeurt iets! It's alive! :D

Ik heb ook ovutesten, dus daar doe ik er vanavond sowieso 1 van. Effe kijken wat daar uit komt! :D

15. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wat fijn..
    Hier begon het ook zo, de maand erom werd ik weer écht ongesteld!
    Geduld word erg op de proef gesteld.
    Helaas hier na curretage nu weer..
    hopelijk ook gauw een menstruatie! Of natuurlijk een positieve test!!

16. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ik ben zo benieuwd of ik ook ongesteld ga worden @Appelsientje. Het voelt nu nog totaal niet zo. Ik had gewoon gisteravond roze, klein beetje ook maar, en that's it.

Oehhh meid wat naar trouwens. Hoop echt voor je dat het bij jou (en bij mij) snel op gang komt!

Spannend allemaal... Ik ben hoe dan ook zo blij! We zijn nog helemaal niet zo lang bezig, dus ik ben niet ongeduldig om zwanger te raken, wel om ongesteld te raken, haha... Dan heb je het idee dat je "meedoet".

17. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Super meis!!!

18. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ovulatietest toonde heel licht streepje :) Leuk om in ieder geval een keer iets licht positiefs te zien, ook al zegt de test dat dit officieel nog negatief is. Er staat iig iets, dat betekent wel dat er iets gebeurt :)

Overmorgen nog maar eens eentje doen..

19. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Fijn voor je dat er iets 'in beweging' is :) Voelt fijn he?! :)

20. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ja, voelt fijn, maar begin me inmiddels alweer een beetje zorgen te maken, omdat er sinds die tijd niets is gebeurd... Morgen belt de HA. Wil graag even een onderzoekje laten doen.

Deel Deze Pagina