Vruchtbaar slijm, ik kan het niet waarnemen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jikke27, Dec 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hallo, Je leest veel over vruchtbaar slijm rond je vruchtbare dagen. Ik heb alleen het idee, dat het bij mij niet zo rekbaar is, dan het zou moeten zijn. Weet iemand of dit vaak voorkomt, als reden om niet zwanger te raken? En zijn er meiden die dit ook niet waarnemen en toch zwanger zijn geworden. Ben er een beetje onzeker over... Alvast bedankt voor je reactie!

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej Jikke...

Ik ben in totaal 1.5 jaar bezig geweest om zwanger te raken... 9 maanden geen eisprong, toen 6 maanden door clomid (medicijn) En ik had echt een eisprong, gecontroleerd dmv echo's. En ook de maand dat ik zwanger raakte.... Heb nog nooit dat vruchtbare slijm gezien, waar ze het hier op het forum over hebben. Heb er zelfs wel eens een plaatje van gezien.... Maar bij mij? Nog nooit...

Enne zie banner :D

3. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

:) Hihi, dus bij jou is het ook helemaal goed gekomen! Dacht echt dat er iets mis met mij is... Nou toch een geruststelling, bedankt voor je reactie!

4. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    ook ik weet door ovutesten dat ik een ei heb.
    en ik heb ook nog nooit vruchtbaar (rekbaar) slijm gehad.

ik heb een dochter van 5 jaar en ook toen had ik dit NIET.
    dus don't worry.
    liefs esther

5. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Oke, thanks, las dat het slijm zelfs tot 10 cm! rekbaar kan zijn. Nou no way bij mij! En jullie zijn het bewijs dat het dus niet bij iedereen is! En ik weet dat ik ook een eisprobg heb, tenminste dat geven de positieve testen aan, en ik voel het!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Dat slijm zit rond je baarmoedermond, bij de een loopt het er makkelijk uit zeg maar, bij de ander blijft het netjes binnen ;) en dan zie je het dus niet...

7. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Oke Snoopy, zo had ik het nog niet bekeken! Bedankt!

8. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hallo dames.. hier nog even een vraagje over slijm... ik heb al enkele dagen last gehad van een hele vochtige / natte vagina.. ( Sorry hoor..)
    aangezien ik wacht op mijn ongi vroeg ik mij af of iemand weet wat dat betekend...
    er zat nl ook iets rekbaar slijm tussen 1 a 2 dagen maar volgens ovu testen geen ei....
    wacht nog steeds op mijn 1e ongi nadat ik gestopt ben met de pil....
    weten jullie misschien wat het kan zijn?
    begin me nu toch echt een beetje zorgen te maken aangezien ik de 55 dagen al gepasseerd ben....errug lange cycles voor mijn idee...
    hoor het graag!

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik weet niet precies hoe het zit met ovutesten (vanaf hoe lang van te voren die een streepje geven), maar dat rekbare slijm kan je al vanaf een week ofzo voor de eisprong hebben. Dus misschien dat je ei er eindelijk aan komt en de ovutesten dat over een paar dagen ook gaan merken.
    Of misschien heb je je ovulatie wel gemist, en ga je eindelijk ongesteld worden. Daar kan je ook 'natter' van worden.
    Vervelend he, die onzekerheid...

10. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in ovulatietesten, had ze ook gedaan i.c.m. temepraturen en heb nooit een positieve test gehad, maar zoals je ziet toch wel zwanger geraakt! En ook geen "vruchtbaar" slijm gehad. Toen ik zwanger was had ik ook wel last vanne, een vochtig klimaat zeg maar ;) Sterker nog, heb heel de zwangerschap met een nat doosje gelopen... :oops:

11. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja is zeker behoorlijk vervelend die onzekerheid... maar goed zit er wel mee... :rolleyes:
    afwachten maar en anders ga ik maar een keer naar de huisarts... wie weet kan die mij geruststellen...

iig bedankt voor je reacti!

Share This Page