ja we willen een 3e!! Maar nu we zitten in een verhuizing. Februari krijgen we de sleutel dus druk druk druk. Maar de wens is zo ontzettend groot. Twijfel twijfel Nog even wachten of er voor gaan? Het nadeel is ik ben altijd ziek in de zwangerschap lees 9 maanden spugen en me zo slap voelen als een vaatdoek Gevoeld matig denk ik Ik wil er nu echt voor gaan en wel direct Andere kant tja lastig nu Maar er is altijd wel wat natuurlijk Niks valt te plannen Wat zouden jullie doen? Tussen de eerste en 2e zit 4 jaar en zou toch graag wat minder leeftijd verschil er tussen willen als dit kan Jongste is 13 maanden
Wat leuk dat jullie ervoor gaan! Wij zitten in hetzelfde schuitje. Ook verhuizing en 2 kleine kids al rondlopen... Wij zijn er "gewoon" voor gegaan. Doe waar je je goed bij voelt! Succes
Wat fijn dat je man nu wel wil Heel veel succes met het zwanger worden! Maar als ik zou moeten verhuizen met twee kleintjes al, dan zou ik wel even wachten tot na de verhuizing. Lijkt mij relaxter. Zeker als je altijd ziek bent in de zwangerschap.
Hier gaat er ook een 3e komen! Wij gaan eerst verbouwen (missen een 4e slaapkamer) en daarna "aan de slag" Als ik jouw post lees zou ik eerst verhuizen. Zwanger en ziek en met 2 kinderen in een verhuizing zitten zou ik niet blij van worden...
Leuk! Absoluut eerst verhuizen. Wij hebben verbouwd tijdens de zwangerschap en met kind rondlopen was t echt vreselijk. Zou het noooooooooit weer doen. Een wortelkanaalbehandeling klinkt mij oprecht nog aantrekkelijker Verhuizen met kids gaat al veel trager maar als je zwanger erbij bent is t echt verschrikkelijk.
Wij zijn ook verhuisd (september) en zijn er toen voor gegaan.... Ik vond het met 1 kleintje al best een uitdaging (huis gestript volledig verbouwd ect), dus ben blij dat ik me toen helemaal goed voelde.
Ja eerst verhuizen. Dat geeft sowieso veel stress/druk dus al niet handig als je zwanger bent + als je je dan ook niet goed voelt pfff. Nee, ik heb een verhuizing gedaan (nieuwbouwhuis) vriend is 4 maanden lang bezig geweest om na z'n werk en in het weeekend nog te klussen en ik draaide dan de toko met 4 kids thuis. En ondertussen inpakken vooor de overstap. Had er niet aan moeten denken op zo’n moment me niet goed te voelen. Verder natuurlijk superleuk dat jullie ervoor gaan en ik hoop dat je na februari snel zwanger mag zijn