Ik heb deze via via. Zij heeft er toen baadt bij gehad, dus ga hopen.... Ik had eigenlijk wel gehoopt en verwacht dat er meer miden dit zouden doen!
Ja, in de VS gebeurt het veel. Bij fertilityfriend heeft iedereen het er over. Of althans: veel meiden.
Gister gevraagd, hij houdt rekening met de cyclus. Volgende afspraak is na NOD, vind het best spannend....
Ik had trouwens de laatste keer op hele andere plekken de naalden, ook in m'n rug... : Succes vanmiddag weer!
Mijne kiest ook vaak andere plekken, dan weer rug, buik, borst, vaak voeten... Zal toch nog eens vragen van de cyclus.
Hij vertelde mij dat in je voeten altijd geprikt wordt, omdat daar de belangrijke banen lopen die te maken hebben met kinderwens. Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen!
Ik heb tijdens mijn zwangerschap acupunctuur gehad om te ontspannen. Kreeg ze op veel verschillende plaatsen, oren, hoofd, voeten (op mijn enkel een keer misgeprikt AU), polsen, buik, rug, zij, overal eigenlijk wel. Ik hoop voor jullie dat het helpt.
Nog een keer gevraag, mijne houdt geen rekening met de cyclus. Er schijnen verschillende scholen in te zijn. Mijne kijkt naar "wat je op dat moment nodig hebt." Beetje vaag. Interessant van die voeten.... Gisteren voorlopig de laatste keer; niet omdat het niet positief is, maar om andere redenen.
Ik ben steeds alles aan het vragen, hij zou wel gek van me worden haha Wil graag weten waarom hij waar prikt. Ben nog maar kort bezig, dus verwacht niet dat het deze cyclus heeft geholpen... Aquilegia: Ik hoop dat al die maanden bij jou toch positief blijken, ga je er nog wel eens naar toe later? Ik hoop dat je het voor een zwangerschap niet meer hoeft te doen en je snel zwanger bent!