ow, het zal toch niet te laat zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door esther78, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hoi dames,

ik heb even een peptalk nodig.
    Ik weet dat ik eigenlijk nog geen rede tot klagen heb hoor want we zitten nu pas in zesde ronde maar ik ben zo onzeker in al dat zwanger worden gedoe.

ik gebruik al een paar maanden de persona maar deze heeft tot nu toe geen ei gevonden, de oorzaak is dat ik mijn eisprong later heb dan de persona om de testen vraagt.
    Dit weet ik doordat ik extra persona staafjes als ovu testen gebruik.
    Nou dacht ik dat ik mijn ei helaas al gemist had maar ik had gister avond opeens vruchtbaar slijm :oops: en vanochtend zag ik nog maar 1 teststaafje liggen en dacht 'laat ik die dan ook maar gebruiken' en nu had ik eindelijk twee streepjes! (gister geen tweede streepje te zien)
    dus toch een laat ei
    ik kan vanavond pas weer klussen maar nou heb ik vandaag geen vruchtbaar slijm meer :(
    ik weet natuurlijk dat het voor jullie ook net zo gissen als voor mij maar zou vanavond klussen al weer te laat zijn?

*zucht*

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    meis je kan vanavond en morgen heel goed nog klussen hoor
    je bent niks telaat
    als je een positest hebt betekend dat dat je ei binnen 24/36 uur springt en dan leeft hij nog 24 uur
    dus als je vanavond en morgen en overmorgen lekker gaat klussen ben je helemaal niks te laat ;)

3. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hey twigger,

bedankt voor je peptalk.
    ik heb er nog even flink op los geklust en pas vandaag was het tweede streepje weg dus was nog wel op tijd.

jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Denk ook dat je op tijd bent geweest. Is het niet zo dat je vruchtbaar slijm krijgt een dag voor je ei?

Deel Deze Pagina