Hallo allemaal , heb 14 cb ovutesten gebruikt deze periode maar geen smiley gehad in al die dagen.cyclus is meestal 30 dagen ,vorige periode kruidvat testen gebruikt.dacht toen wel even dikke streepjes gezien te hebben dus wel een eisprong en dus gaan insemineren met D zwemmers, helaas poging niet gelukt.na vage verhalen over kruidvat testen maar CB gaan kopen en toen dus geen smiley dus geen ei.nu twijfel ik of ik die vorige periode eigelijk wel een ei had pfff heel onzeker word je er van ...... ervaringen?? zijn meer dan welkom gr mellie
Ik gebruik altijd de testen van Test je zelf: Drogisterij.net: Testjezelf Ovulatietest (7 stuks) Die bevallen mij prima en kloppen tot nu toe echt elke maand.
Wat vervelend! Misschien heb je wel een eisprong gehad maar was je LH gehalte bij jouw piek net niet hoog genoeg voor een smiley en zou je bij andere testen wel een donkere tweede streepje hebben gezien? Ik vind de simpele dipstick testen persoonlijk het duidelijkst, omdat ik dan de streepjes kan vergelijken. Het is dan niet zo zwart-wit als het wel of niet krijgen van een smiley. Ik gebruik erg voordelige testen (www.zwangerenkids.nl), zodat ik ook rustig eens 2 keer per dag kan testen als ik zie dat de streep duidelijker wordt. Als je een vrij regelmatige cyclus hebt, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je geen eispong hebt.
ik heb die met de smily gebruikt en ik was er erg blij mee. ik was na 1 ronde ermee zwanger. helaas is het mis en begin ik volgende maand weer opnieuw. Het zou kunnen dat je deze maand geen ei hebt gehad dat komt helaas wel eens voor. Het zou ook kunnen dat je de piek hebt gemist. ik zou als ik jou was het gemiddelde van je rondes berekenen min 14 dagen en dan nog 1 dag terug en vanaf die dag 2 testen per dag gaan doen aan het eind van de ochtend en aan het eind van de middag. Als je een ronde hebt van 30 dagen dan zou ik dag 12 beginnen en vanaf dag 14 2 per dag doen. Mijn ronde was door de clomid 28 dagen had de avond van dag 14 een goede test en de ochtend van dag 15 en daarna niet meer. De digitale van cb zijn handig omdat je het zo zeker weet.
dank voor jullie reacties . kan het haast niet gemist hebben omdat ik 14 dagen lang heb getest dus denk dat ik geen ei heb gehad deze maand.ga voor de volgende ronde maar wat goedkopere erbij kopen en de duurdere voor de zekerheid ernaast leggen als ik denk dat ik een positieve goedkope test heb zeg maar. suc6 allemaal !!
ja gisterochtend weer ong geworden en deze maand dus geen posi ov test gehad,maar zo te lezen kan dat wel eens gebeuren.ben nu een half jaar cyclus aan het bestuderen daarvan de laatste 2 maanden een gokje gewaagt mer D zaad nu de 3e periode helaas geen ei gezien..vanaf gister dus weer aan het tellen geslagen opzoek naar hopelijk nu wel een ei .misschien vandaag maar eens kijken voor die etos zwanger worden tabletten baad het niet..... gr mellie