Ik zwem met S. al vanaf dat je 12 weken is. Nu is ie 1,5 jaar We zijn net over naar een groepje met de oudere kindjes 1,5-4 jaar Was ie ook echt aan toe. Het was zo leuk ook. Hij is niet meer zo moe geweest als vanochtend! Er lag een mat oo de rand van het bad. Hij moest een balletje pakken, van de mat af springen, achter bal aan zwemmen om de bal in basketbal netje aan de andere kant te doen. Nou dacht ik, die gaat kruipend vd mat af, want hij heeft nog nooit vd kant afgesprongen... Hij rende zomaar naar me toe en plons! Zo leuk.... En daarbij zwom hij ook nog es een stukje onder water naar me toe... Heel enthousiast achte de bal en op de kant in het netje gooien. En wat doe ie? Hij springt gewoon weer het bad in, hihihi... Zo heerlijk enthousiast en ja je raad het al! Huilen toen het afgelopen was.... Bij het pakken van het balletje wees ik hem erop dat het maar 1 balletje mocht zijn, door mijn wijsvinger op te steken... Nou en meteen de keer erna loopt hij naar de bak, kijkt mij aan en steekt zijn wijsvinger op.... Hahahah heerlijk. Ik geniet Zo, trots!