Hoi dames, Ik vroeg me af wat voor soort tussendoortjes jullie kleine allemaal krijgen. Jaydienne krijgt nu ligakoekjes en rijstwafels maar het lijkt erop alsof ze het hiermee heeft gehad. Wat geven jullie kleintjes,tips? Gr. Edit moderator: Ik heb je vraag verplaatst. Graag goed kijken waar je iets plaatst.
nijntje koekjes soepstengels (echt favoriet) rozijntjes fruithap liga met vers geperste sinaasappelsap ff roeren, Heerlijk! lange vinger
Maar daar zit toch suiker in,waardoor de kindjes toch beetje hyper van kunnen worden? Div. soorten cornflakes & dadels?
Ik las in een ander topic dat je dochter chocoladepasta op brood eet, daar zit meer suiker in als in een gezoet pak ontbijtgranen. Gewone cornflakes wordt hier meestal gegeten hoor, maar als je het niet zo nauw neemt met toevoegingen, is er heel veel keus. In jouw geval (aangezien je dochter al zoetigheid gewend is) kan je kiezen wat zij het lekkerst vindt. Je hebt bij de toko ook banane-chips, maar ik weet niet of die al geschikt zijn voor 9 maanden. Hmmm als je er zo over nadenkt he wat je je kindje al tussendoor geeft..hij eet hier gewoon van alles en nog wat eigenlijk, ontbijtkoekje, soepstengels, doosje rozijntjes, zelfgebakken(kruiden)broodjes, alle soorten fruit (ananas is favoriet),olijven, droge cornflakes, af en toe een sultana, reepjes komkommer, stukjes tomaat, avocado enz...
s`ochtends een koekje met diksap, s`middags de fruithap en soms nog wel eens extra een soepstengeltje tussendoor.
Hier gaan er al een maand of anderhalf rozijntjes in en z'n eerste tandje zit er nu pas een dag. Gaat prima zonder hoor!
kan prima hoor ze malen wel met hun kaakjes hier soepstengel of nijntje koekje of ontbijtkoek niet perse elke dag maar wanneer het zo uitkomt
Hier een koekje/soepstengel/rijstwafeltje/toastje 's middags en 's morgens een fruithap. Als we niet thuis zijn, krijgt ze soms nog een extra dingetje tussendoor. Komkommer (zonder schil) vind ze ook lekker of een aardbeitje.