GRRRR even me hart luchten!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heb ik gisteravond heel lief voor m´n vriend een roos besteld die hij vandaag op zijn werk heeft gekregen met briefje, alleen had ik speciaal een mooi briefje besteld met ik hou van jou erop, dus ook extra voor betaald! Zit er een reclame kaartje op met de bijbehorende tekst erop... Jemig wat baal ik vindt het zo jammer, had het gebaar gewoon een stuk mooier gemaakt...

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mailtje met klacht over sturen!
    Maakt het niet beter maar dan weten ze er in ieder geval wel vanaf.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Waar heb je besteld? Via internet?

Ik ben zelf bloemist en wij zitten bij een organisatie waar 't kaartje indd gedrukt word en de klant hier 1 euro voor betaald..

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heb inderdaad een mail gestuurd , naar de webwinkel en die stuurde al snel een mail terug dat ze het bij de dienstdoende bloemist neer hebben gelegd. Ja klopt 1 euro, maar het gaat me echt niet om die ene euro maar om het gebaar het staat echt heel duidelijk bij de bestelling. En nu zaten er 3 grote reclame kaartjes op echt slecht! Baal er gewoon van, me vriend vond het alsnog leuk daar niet van maar toch doe ik is een keer wat in een impuls gaat het fout :(

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik snap je! Zn gedrukt kaartje staat mooier dan een reclame kaartje. Wat lief van je! ;)

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Was er geen voorbeeldplaatje van t kaartje? Beetje raar dat ze dit zo doen hoor..

Beetje lullig misschien maar moest wel gelijk aan een collega van me denken (werk met bijna alleen mannen). Die kreeg een keer een knuffelbeertje op t werk toegestuurd van zn vriendin, en hij is er zooooooo mee gepest (en dan niet op een leuke manier). Volgens mij heeft ie haar toch even aan dr verstand gepeutert dat noooit meer te doen haha.

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nou idd! Zo ken ik er ook eentje. Lijkt leuk en lief maar......:$:D

8. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    T gebaar is natuurlijk heel lief, begrijp me niet verkeerd hoor! Alleen die 'mannencultuur' verpest dat soort dingen altijd..

Deel Deze Pagina