Dames met felle haarkleuren (of ervaring ermee); Enig idee welke verf ik zou moeten gebruiken om deze haarkleur te krijgen?? Ik heb online alleen ultra violet van manic panic gevonden maar daar lees ik slechte reviews van.. of zal ik maar gewoon naar een kinky kapper gaan?? Als ik ooit de ballen groei om dit te durven iig Aan de ene kant denk ik je bent maar 1x jong maar aan de andere kant.. dan heb ik PAARS haar hahaha
Geweldig!! Ik heb Baby pink van Stargazer. Ik ben er redelijk tevreden over De kleur is perfect, maar gaat er snel uit. Kapper vind ik te duur
Oh wow hele mooie kleur zeg! Ik heb geen idee waar je het kan krijgen maar als ik zoiets ooit zou doen zou ik denk ik wel naar de kapper gaan. Lijkt me iets veiliger dan via internet een kleur bestellen. Maar heb met beide geen ervaring.
Op die foto's vind ik het altijd zo gaaf! Maar als ik het zelf zou hebben zou ik me echt vreselijk voelen.
Ik heb al wel eerder paars/rood (beetje bordeaux) gehad, en zolang ik maar wat meer aandacht aan mn haar en makeup besteedde zag het er top uit! 'S ochtends als ik uit bed kwam een stuk minder dus dat zal met zo'n kleur ook wel zijn
Ohh das pastel roze toch? Ook heel leuk maar ben bang dat dat me te flets maakt.. Was je je haar met koud water?
Ik heb bijna zwart haar van mezelf. Heb de onderste helft zelf geblondeerd en verf het met de rosé red van Directions. Heb ook de violet van Manic panic maar die pakt niet mooi op mijn haar. Wellicht bij jou wel? Ik vind het super vet, en het kan me niets schelen wat een ander er van vindt. Het past ook wel bij me, krijg veel complimentjes.
Je zou de plum van la riche directions kunnen proberen. En dan mengen met crème spoeling zodat je het wat meer pastel krijgt. Ik vind het hele fijne verf.
Lavender van Directions. Of plum inderdaad, al heb ik die een maandje geleden gehad en dat verkleurde naar een hele rare blauwe kleur. Nu heb ik het weer groen en turquoise trouwens
Heb ongeveer alle kleuren van Stargazer gehad, wel altijd eerst geblondeerd, dan pakt het natuurlijk veel veller uit! Mijn favo is tropical green!
Ik ben er zelf geen type voor, maar ik vind het erg gaaf! Keek altijd naar geordie score en daar was ook een meid die het had, erg mooi
Ja dat doet je dan echt wel doen! In mijn leerling jaren, ik ben kalster, heb ik een en ander geprobeerd. Een aantal weken heb ik ze felroze gehad maar dat was niet echt smnee zeg maar. Ik weet natuurlijk niet hoe jij bent, maar als je een beetje aandacht aan de rest besteed vind ik het altijd wel super gaaf.
Ohh wou net zeggen dat plum idd wel een mooie kleur is die dichtbij de kleur komt die ik bedoel! maar als het niet mooi vervaagd.. hmm neem aan dat jouw haar witblond is? De basiskleur dan he onder het groen en turquoise (ook heel nice btw)
Ik heb het ook vaak zo gehad, ietsje donkerder paars denk ik... Bij Kinki kappers laten doen, zij doen dat soort dingen heel goed. En ik weet niet WAT ze precies gebruiken, maar hun kleurtje blijft stukken langer zitten dan wat ik zelf kan kopen.
Witblond inderdaad. Ja, jammer dat het zo vervaagt, daarom heb ik er nu maar groen overheen gegooid (want blauw vind ik er ook vrij moeilijk uit te krijgen). En het was ook al vrij snel, na minder dan een week was het alweer blauw. Misschien is deze kleur wel beter van een ander merk..
Gaaf! Ik heb een tijdje de swarchkopf xxl red gehad, die pakte ook mooi bij mij. Ik ben altijd bang met dit soort paars dat het verkeerd uitvalt en het een soort granny grijs kleur word.