a'dam-E.v.a.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mellepel25, Mar 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    Wie heeft het ook gezien?

Ik zag er van de week een promo van bij de madiwodovrijdagshow. Toch wel een beetje nieuwsgierig geworden vandaag eens gaan kijken wat het was. Vond het wel leuk om naar te kijken. Ben benieuwd of het boeiend blijft.

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb alleen de promo gezien, niet het programma. Het leek me wel leuk overigens. Vind de titel goed gevonden.
    Kun je misschien wat meer vertellen over de eerste aflevering? Dan weet ik voor de volgende keer of ik dan wél moet kijken...

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Ik vond het een beetje vreemd, maar wel lekker (nou ja, lekker.. leuk is een beter woord)! Dus ik ga volgende week wel weer kijken. Ik ben benieuwd of we alle personages van deze week weer terugzien of dat het alleen Eva en Adam zijn en de overige verhalen (zoals van Nick/Natasja) slechts per aflevering zijn. Eh.. even googelen leert dat: in A’dam – e.v.a. draait om de turbulente liefdesgeschiedenis tussen de in Amsterdam geboren Eva en haar nieuwe Zeeuwse buurman Adam. Elke aflevering kruisen de paden van Adam en Eva die van andere Amsterdammers, zodat hun levens elkaar onomkeerbaar beïnvloeden. In de diverse verhalen passeren alle Amsterdamse subculturen de revue.
    Op de website kan je lezen wat er allemaal gebeurd is!

4. mellepel25

mellepel25 Actief lid

Apr 30, 2010
    398
    1
    18
    @Bri: Op www.uitzendinggemist.nl kun je hem terugkijken. Dus als je ergens een verveelmomentje hebt kan ik het zeker aanraden ;)

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Net gezien en ik vond het een erg leuke serie!

6. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja leuk!
    Er keren ook alledaagse, maar niet veel-besproken dingen in voor.

Zoals die vuilnisman die een geslachtsverandering wil ondergaan.
    De uitvaartdienst van de gemeente voor mensen 'zonder' nabestaanden.

Ja, leuk programma!

Share This Page