Wie heeft gister ook gekeken? Ik vind het een leuk programma! Volgende week komt er zo'n aandachtsg**l figuur. Ze heeft ook meegedaan aan take me out. Hele hoge stem, erger me groen en geel aan haar. Ben benieuwd!
Ik vond het een beetje tegenvallen.. Ik dacht dat er een grote groep mensen bij elkaar gezet zou worden op het eiland en dat dáár dan uit gekozen kon worden. Volgens mij was dat een stuk eh, spectaculairder geweest
Ik vind het ook wel een leuk programma ben wel benieuwd naar de volgende aflevering... Die ene is al bekend van tv.. Brr vind haar rete irritant!
Het doet me denken aan een mix van daten in het donker en zo'n ander programma wat voorheen kwam (jaren geleden) . Toen was het ook, 2 vrouwen strijden voor één man als het ware en dan mocht er gekozen worden en dan maar kijken wie er naar buiten kwam. Het concept is wel leuk - makkelijke tv met nu natuurlijk het extraatje van het naakte. Als kijker went het snel vind ik.
Ik vond het heel vreemd naar naakte mensen op tv te kijken haha. We gaan altijd naar het naaktstrand toch vond ik dit erg vreemd. Vond het ook niet heel spannend. Ze hadden inderdaad gewoon een mengelmoes van alles bij elkaar moeten gooien..
op verzoek van mn man notabene hebben we het opgezet, maar vond het nogal een keuringsdienst van waren. desondanks vond ik het wel geinig haha ben nou ook wel nieuwsgierig dan naar deze week als zij zo irritant is , vond t voorstukje al leuk dat 2 ervan elkaar kennen
Ik vond het echt stom. 'Ken' ook iemand die eraan meedoet en ze is het aan het rondbazuinen aan iedereen die het maar wil weten.. Lijkt me toch heel gek om een bekende in haar blote kont op tv te zien rondhuppelen