Badje op bébé jou standaard

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dee-tje, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hey allemaal

Ik heb een vrij nieuwe bébé jou standaard van m'n zus gekregen die zij voor haar jongste dochter had, maar het badje is er niet meer..
    Nu vroeg ik mij af, passen er ook andere merken badjes op de bébé jou standaard? Hun eigen badjes zijn namelijk wat prijziger, en heb badjes in leuke kleurtjes gezien bij o.a. Prenatal, babydump en Hema.. Maar weet dus niet of die er wel op passen.. Iemand ervaring mee?

Dankje alvast :D

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ben je op zoek naar een badje op tummytub?

3. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik heb ook dat merk en mij is verteld dat er alleen badjes van bebe you oppassen

4. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    er passen alleen bebé jou badjes op, misschien dat er iets anders er net oppast meer voor de veiligheid moet het GOED en correct passen.
    je hebt 2 verschillende badjes van bebe-jou , met pompjes die is 50 euro.
    en zonder pompjes die valt best mee 26 euro d8 ik, misschien op een leuek kortings actie wachten en j ehebt hem met korting.
    anders kan je even op mp kijken in de buurt dan heb je waarschijnlijk een badje voor 10 euro!! als je niet te kieskeurig bent in de kleur dan.

suc6

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Anders kijk je even bij de kringloop? Daar staan echt heel erg veel badjes!!!

6. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Nee geen tummy tub, gewoon een normaal badje :)
    Maar bedankt voor de tips, dan wordt het dus toch gewoon een bébé jou badje.. Wel zo veilig!:D

7. AngelCutyPie

AngelCutyPie Nieuw lid

25 feb 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sniesz ,

Het is toch even toevallig dat ik van de week exact het zelfde probleem had. Ben bij prenatal wezen kijken en heb gewoon een standaard prenatal badje gekocht van € 15 met een bebe-jou afvoerslang en het past prima op de bebe-jou standaard. Voordat ik het badje gekocht heb , heb ik het ook nagevraagd bij de verkopers en ze zeggen combinatie gaat prima. Dus ik raad je aan niet meer geld uit te geven dan nodig is :) ;).

8. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Ohw, dat verandert de zaken weer ;) haha.. Nou ik ga gewoon wel even naar de prenatal dan en vraag gewoon ook nogmaals even om advies.. Als ze in die prenatal hetzelfde zeggen, volg ik je tip op :D scheelt weer!

9. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Bij de Prenatal hier verkochten ze alleen maar bebe-you standaards met t een eigen merk badje! heb t toen nog geprobeerd en die passen

overigens hebben ze bij de babydump ook badjes die er volgens mij gewoon op passen die zijn 12 euro dacht ik.
    En anders het setje van 39,00 incl aankleedkussen, luieremmer en nog wat dingen :)

10. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Super! :D Ga dan gewoon voor de leuke limegroene van de prenatal! Thnx!

11. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    nou dat is mooi zeg haha dan zijn ze bij jullie wat klantvriendelijker.
    dat hadden wij toch alles van bebe jou bij de eerste en nu bij de 2e ook alleen werd mij gewoon verteld bij de prenatal dat alles bebe jou bij bebe jou past ook voor de veiligheid hahah.
    ach jah nou suc6 bij de prenatal wel fijn dat hun badjes gewoon passen nu nog suc6 met de kleur je hebt zo veel keus altijd,

Deel Deze Pagina