Wat is leuker voor een 4,5 jarige? Zoon speelt veel spelletjes op de ipad, maar is een Nintendo niet leuker (en goedkoper!) aangezien die meer op spelletjes is gericht? Of is dat nog veel te ingewikkeld qua bediening? En kunnen alle Nintendo spellen op elk type ds? En zijn losse spellen erg duur?
Je geeft zelf mij antwoord al.. Ds vind ikzelf leuker voor een 4,5 jarige.. Zou eens op mp in je omgeving kijken voor spelletjes of een ds
De spellen van de 3ds kunnen niet op de gewone ds. En losse spellen zijn wel prijzig zeker de nieuwe. Dan ben je denk ik zo 30 euro voor een spel kwijt.
Wilde sowieso op MP kijken idd Maar lees ook dat je foto's kan maken en op internet kan met een Nintendo?? Maar dat hoeft toch allemaal niet als je hem alleen voor spellen gebruikt? En wat is het verschil met een DS, DSI of 3DS etc?
Ik heb een gewone ds. Daar kun je alleen spelletjes mee spelen voor zover ik weet. Dsi weet ik niet precies wat het verschil is met de ds. En de 3ds is 3D. Het lijkt me niet dat je perse internet nodig hebt als je alleen spelletjes erop wilt doen.
Thanx, eigenlijk ook logisch als je het een keer gehoord hebt dan is de ds dus prima voor hier. En daar kunnen dan alle spellen van nintendo ook op behalve die 3ds spellen? En vanaf welke leeftijd kunnen ze spellen snappen en bedienen?
Op een Nintendo 3DS kunnen ook de oude DS spellen, maar de nieuwe 3DS spellen kunnen niet in de oude DS Bovendien kun je de 3DS ook in 2D zetten en hoef je de spellen dus niet perse in 3D te spelen. Spellen kosten gemiddeld 40. Ik zou altijd voor de 3DS gaan aangezien er voor de gewone DS geen spellen meer geproduceerd worden, en de 3DS een goede online functie heeft en camera, en erg makkelijk in de bediening
Mijn neefje kreeg op zn 6e een ds volgens mij en hij had het heel snel door. Ik denk dat kinderen sowieso heel snel doorheben hoe die dingen werken. Spelletjes voor kinderen daar ben ik niet echt in thuis aangezien ik alleen spelletjes heb voor mezelf. En mijn kleine meid is nog een beetje te jong.
Wat doe je in vredesnaam dan met een online functie?? En die camera... Soms begrijp ik niet waarvoor alle apparaten tegenwoordig multifunctioneel moeten zijn maar wat je zegt over die ds spellen dat die niet meer geproduceerd worden... Dat is idd wel handig om te weten en mee te nemen... Onze zoon wordt februari 5 maar de spellen op de ipad kan hij goed aan. Angry birds, inc special effects, subway nog wattes... Paper toss etc. Ik denk dus dat het best wel een meerwaarde kan hebben tov de ipad?
Ik zou niet voor een ipad gaan bij een bijna vijf jarige, zeker als deze van hemzelf is. Een DS lijkt me erg leuk voor deze leeftijd en een stuk minder kwetsbaar dan de ipad. Ik heb laatst mijn ipad laten vallen en dat was nog niet eens heel hard, maar helaas was het LCD scherm stuk en dat kostte me zo'n 160 euro.
Wij hebben een tablet waarop demi spellen mag doen, een gewone ds en een 3ds. Ik zou toch voor de 3ds gaan. Zij vind de ds leuker dan de tablet. En ik zou inderdaad voor de 3ds gaan omdat voor de gewone ds geen spellen meer gemaakt worden. Het voordeel is wel dat de gewone ds spellen goedkoper zijn en die kun je wel op de 3ds spelen.
We hebben al een ipad waar hij mee speelt en filmpjes op bekijkt. het is dus niet dat ik twijfel om deze aan te schaffen. ik vroeg me vooral af of een Nintendo een meerwaarde zou hebben voor hem, maar denk het dus wel! En kan de ipad weer gewoon gebruikt worden door de volwassenen Zit alleen nog erg over de 3ds of de gewone ds te dubben ( en wat is "lite"? dunner??). Enerzijds is het wel een ding dat er geen nieuwe spellen geproduceerd worden, maar ik verwacht eigenlijk toch vooral tweedehands te kopen, dus in hoeverre is dat dan een probleem?
Is wel met 2 schermen, maar kun je niet inklappen geloof ik.. Geen 3D functie.. Dus de gewone spelletjes kunnen daarop.