Hoi Meiden, ik was laatst lekker met mijn dochter aan het wandelen met de maxi cosi op de wagen maar nu kreeg ik die adapters er bijna niet meer af ik moest echt heel hard trekken (nouja ik.. mijn man haha want ik kreeg ze er met geen mogelijkheid af!) is er een trucje voor om die dingen los te krijgen?
ja die witte knopjes zijn om ze weer van de kinderwagen af te halen maar ik krijg ze niet los van de maxi cosi
Bovenop de maxi cosi ongeveer ten hoogte van de draagbeugel zitten aan allebei de kanten een knop bovenop. Die moet je indrukken dan blijven de adapters op het onderstel zitten en komen ze los van je maxi cosi.
misschien heb ik een brilletje nodig maar ik zie die knop niet... het zijn toch niet die knoppen waarmee je ook de draagbeugel versteld?
Nee bovenop de maxi cosi 2 kleine beetje langwerpige zilveren knopjes. Je hebt toch wel een maxi cosi van het MERK maxi cosi he?
Om de knopjes heen zit een ovale cirkel waar je de gordeltjes achter kunt haken om ze opzij te houden.
dit is echt erg.. ik ga me bijna schamen dat ik die knopjes dus gewoon niet zie!!!! hahaha ik heb mijn maxicosi nu staan met die zonnekap die uit de bovenkant komt maar ik zie alleen een ovaal knopje aan de achterkant om die zonnekap eruit te laten komen en 2 knopjes aan de achterkant van beide zijden van de draagbeugel om deze te stellen maar verder zie ik echt geen knopje.....
Jewe bedoelt deze knopjes, heb even een plaatje opgezocht op internet en met rood aangegeven welke knopjes het zijn: Bekijk bijlage 88199
ohhhhhhhwww haha ik heb een hoes over mijn maxi cosi vandaar dat ik die knopjes niet zie hahahahahaa wat erg!!