Hoi allemaal, Momenteel ben ik ruim vier maanden zwanger van onze tweede, eerste dochter is nu bijna 1,5 en loopt alleen nog aan de handen. Nu weet ik dat het snel kan gaan met lopen maar denk dat ik het toch fijner vind om een duowagen te hebben. Ik loop vaak even kort naar de stad en dat is voor haar dan toch nog best ver... Nu hoorde ik via via dat je de Easywalker Duo voor de helft vd normale prijs (350 ipv 700 euro) kon kopen met rentepunten (postbank). Dit lijkt me wel wat! Wilde sowiezo niet de volledige prijs betalen voor een tweede kinderwagen (hebben nu quinny buzz) dus was al op MP aan het kijken maar qua prijs kan ik nu beter deze nieuw via de rentepunten kopen want dan heb je voor de zelfde prijs als MP een nieuwe! Heeft iemand van jullie ervaringen met deze Duowagen van Easywalker? Alvast bedankt!
Heb hem op de 9 maanden beurs aan een grondige inspectie geworpen. Wat ik super vind aan de wagen is dat je de maxi cosi erop kunt bevestigen met adapters, dat zie je niet vaak met duo wagens. Vond hem ook heel solide en goed rijden. Hopelijk krijgen wij hem ook snel in de winkel. Aangezien Urban Jungle failliet is zou ik graag die daar voor in de plaats hebben. Maar ben benieuwd of er meiden met ervaringen zijn. Dus ik hou dit topic even in de gaten.
Ja die is failliet. We hoorden het nieuws een paar weekjes geleden. We kunnen alleen onze voorraad nog verkopen, maar niks meer bestellen. Vind het wel heel jammer, was een geweldige wagen! Dus ben bang dat je vriendin op zoek moet naar een andere wagen of ze moet er nog ergens een vinden. Ze moet er wel rekening mee houden dat er geen fabrieksgarantie op zit en dat er geen losse onderdelen meer te krijgen zijn.