Weet iemand dit? Ik heb een Titanium baby Mika gekocht. Een showmodel. Nou zitter er adapters bij voor de maxi cosi. Echter past de autostoel van de titanium baby niet op die adapters. Ook zonder adapters niet. Zou je dan nog aparte adapters moeten kopen om dezelfde merk autostoel erop te kunnen zetten?
ik zou denken dat je de autostoel van het merk dat gelijk is aan de kinderwagen dus zónder adapters op het onderstel kunt plaatsen....
Ik heb trouwens nog eens even goed gekeken... Volgens mij kan die autostoel niet eens op een kinderwagen bevestigd worden... Betaat dat nog???
Kinderwagen Titaniumbaby Mika Zilver Met Gratis Autostoel 0-13 kg | MIKA | babywebshopmamaloes is het deze? daar lijkt wel een andere autostoel op te zitten dan de mc, dus het zou moeten kunnen. ik zou even de winkel bellen.
Ja het is die... ik zie wel dat er iets aparts zit bij de opzetstukjes zeg maar.. zal zo even die van mij ernaast leggen. Misschien doe ik wel gewoon iets fout.
bij sommige autostoeltjes moet je iets uit of inklappen om hem te plaatsen. (dan heb je dus geen adapters nodig)
Wij hebben die kinderwagen ook en bij ons is hij geleverd met 2 setjes adaptors, een setje voor de maxi cosi en de andere voor het autostoeltje die er standaard bij zit.
Ja ik heb babydump gebeld en die zeggen dat ze die adapters niet erbij doen. Alleen die van de maxi cosi. En ze verkopen ze ook niet (meer).
wel raar want ik heb hem daar nog niet zo lang geleden gekocht.. vind het wel een beetje slechte service dan als je ze niet meer kan verkrijgen.