Hoi, Ik heb voor mijn zoon wel verschillende boxkleden en activity speelbogen e.d. maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een groooooot speelkleed van lekker zacht & dik materiaal. Overal in mijn woning ligt laminaat, en zeker nu hij op ontdekkingsreis wil met zijn 7 maanden, zou een groot speelkleed echt een uitkomst zijn. Jullie tips of ideen?
http://www.isibv.nl/mini/dutch/Shop.html Deze fabrikant heeft een grote kruipdeken. Deze heeft een badstof hoes en is lekker dik gevuld. En groot!
Ik heb er 1 van de Hema, 140x180 en heeft een plastic onderkant, zodat je 'm ook buiten kunt leggen zonder vies te maken . Binnen is het ook prima!
Zien er allemaal super uit, weet wel dat wanneer hij gaat kruipen hij overal even stopt behalve op dat mooie kleed. Onze uk ging een maand geleden met 7 maanden en 1 week ineens vooruit en nu pluk ik hem onder de tafel vandaan of uit de keuken of hal, eigenlijk op alle mogelijke plekken, behalve op het kleed. Dus wees niet getreurd als dit gebeurt. Ik zie wel dat mijn oudste van ruim 2,5 erg lekker op de grond, op het kleed speelt, dus later heb je er ook veel aan. Kan je verder geen advies geven, wij hebben namelijk niet echt een speelkleed, maar juist een zacht wollenkleed in het zit gedeelte van de woonkamer. Succes ermee
Op www.kidzimpulz.nl hebben ze ook hele fijne speelkleden. Mijn zus heeft er een voor haar dochtertje gekocht, en het is super. Je kan zelf je maat kiezen.