Hoi iedereen, Ik heb misschien een hele stomme vraag: We zijn nu bezig met de baby kamer inrichten. Het is inmiddels geverfd (roze met grijs en een witte laminaat vloer) en we hebben tot nu toe een ledikant en een commode (kledingkast etc hebben we in een andere kamer) alleen nu is mijn vraag: Wat kan er nog meer in de babykamer? En dan denk ik aan decoratie en/of handige dingen. We hebben namelijk geen idee hoe we de kamer verder moeten inrichten en wat handig is om op de babykamer te zetten. Ik hoor van veel mensen dat het misschien handig is om een stoel in de kamer te zetten? Oh ja, het is een vrij kleine kamer, dus er past niet heel veel meer in. Bedankt alvast!
Iets voor voor het raam, bijv gordijnen Lamp Stoel Plankje boven de commode Kapstokje Iets in de vensterbank (plantje, lampje etc) Naam in letters aan de muur Schilderijtjes Vloerkleed Ik zou eens op pinterest kijken. Kan je heel veel inspiratie opdoen
Kist voor het opbergen van spulletjes Mobiel voor boven de wieg of ledikant Nachtlampje Mandjes voor op de commode of plank waar je bijv. luiers in doet Babyfoon Knuffeltjes Prullenbak voor luiers en poepdoekjes Alles wat Mafelief zegt en nog meer.
- Badje - Hemeltje/klamboe boven het bedje - Leuke muursticker - Wandkubusjes aan de muur ter decoratie (moet ik zelf nog doen ) - (Verduisterende) gordijnen?
Bedankt iedereen!! een muursticker is wel een goed idee inderdaad! Nog helemaal niet aan gedacht hihi. En ik ga toch maar naar een stoel kijken denk ik, lijkt me wel makkelijk.