Adapters Maxi Cosi Pebble en Mutsy Transporter

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bonbonnetje, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Wij krijgen de adapters met geen mogelijkheid meer van onze Maxi Cosi af. We hebben de Maxi Cosi er met adapters afgehaald, omdat we hem ook met geen mogelijkheid uit de Mutsy Transporter geklikt kregen. En ik dacht dat het allemaal zo makkelijk ging.
    Wat kan ik nu het beste doen?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je drukt wel op de knoppen bovenop de maxi cosi neem ik aan? Je moet die knop indrukken en dan kun je de adapter eruit trekken. Officieel zijn deze adapters niet voor de Pebble. In Pebble adapters is een driehoekje gedrukt dan werken de memorie knoppen. Nu werken die memorie knoppen niet goed dus je moet een beetje kracht uitoefenen.

3. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ja we hebben alles al geprobeerd. Die knoppen bovenop de Maxi Cosi hebben we zeker ingedrukt. Mijn man heeft al zijn danoontje power er al op losgelaten, maar we durven ook niets te forceren. Misschien toch terug naar de winkel.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dat is dan denk ik idd het beste wat je kunt doen voor dat je schade toebrengt aan de autostoel.

5. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik las ook ergens dat er sinds januari 2011 nieuwe adapters zijn voor de Pebble, omdat het een vaker gehoord probleem is.
    Wel irritant dat we hiervoor weer terug naar de winkel moeten, is 50 min rijden.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zit er ook geen andere babywinkel wat dichter in de buurt?

7. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ja maar die hebben op hun website staan dat je alleen langs kan komen met spullen die bij hun gekocht zijn. Grrrrr!

Deel Deze Pagina