ik ben op zoek naar een angelsound. zodat ik het hartje van ons meisje kan horen. ik woon in friesland dus het zou mooi zijn als ik hem daar kan ophalen. liefs wendy
Is wel die kant op en volgens mij is het niet zo heel veel verder... Ik denk dat het nog ongeveer een half uurtje is vanaf mijn huis naar beilen... je krijgt eerst hoogeveen vanaf jouw kant... en dan krijg je al snel emmen op de borden... Je kan dan doorrijden en afslag Nieuw-amsterdam etc nemen. En dan ben je bijna bij mij thuis
ok dan ik zal het er eens even met mn vriend over hebben. maar dan word het waarschijnlijk wel pas na 22 november dat we hem gaan ophalen. als je het niet erg vind.
Vind ik niet erg hoor... Zie maar even... Hij is net nieuw! Heb hem maar een paar keer gebruikt omdat ik mezelf niet gek wou maken en toen ik de kleine dacht te gaan voelen heb ik em ook niet meer gebruikt... Hij ligt hier wel... Heb de doos er nog bij en de sumiere gebruiksaanwijzing die erbij zat ook... Er zit ook een kabeltje bij dat je het geluid kan opnemen... Zelfs een nieuwe batterij want ik ben em een keer vergeten uit te zetten... Met nieuwe batterij maar 1x gebruikt... een paar tellen... want toen ik het hartje hoorde wast al goed voor mij
ja ik koop hem dan eigenlijk meer voor mn vriend zodat hij de kleine kan horen. want ik voel de kleine wel. maar hij niet. en hij kan niet mee op controles enz. maar dan kan hij via dat ding ons meisje toch horen.