Ervaringen Greentom Upp kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roanna, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Ha allemaal,

Wij zijn voor ons tweede kindje op zoek naar een nieuwe kinderwagen. Nu vond ik op internet de Greentom Upp. Het spreekt me heel erg aan dat dit een duurzame wagen is, maar ik zou graag wat ervaringen horen hoe de wagen in het gebruik is.

We gaan hem zeker even testen voor we 'm kopen, maar ik ben benieuwd!

Anders denken we aan de Mutsy Evo.

2. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb hem destijds getest toen we een buggy wilde aanschaffen. Ik vond alleen t materiaal heel kwetsbaar voelen (t frame). Ze wsren toen net nieuw en het is 3 jaar geleden dus wellicht is er in de tussentijds iets veranderd. Maar zou wel naar een babyzaak gaan om hem even te testen.

3. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik had bij mn vorige een mutsy 4 rider erg stevige kinderwagens en goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen vond ik dat de ligbak niet zo fijn was (klein) en hij schudde hewl erg tijdens t lopen over klinkers, dus kind stuiterde de hele wagen door. Daarbij had ook de zitten niet echt een prettige vorm waardooe mn zoontje altijd scheef zakte in de stoel. Ik weet niet of dit ook zo is bij de evo maar wellicht waard even naar te kijken ;)

4. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Dank je, Moekje! Ik vind het erg lastig om te kiezen. We willen geen 1000 euro uitgeven voor een wagen die je maar een korte periode gebruikt. Maar wel graag een degelijk kinderwagen ;)

Greentom is wel verbetert sinds 3 jaar terug las ik ergens, maar ik twijfel idd een beetje of de kinderwagen niet te licht is met een bak erop. Met de buggyzit lijkt 'ie me wel heel fijn.

Bedankt voor je tips over de Mutsy! Wij zijn allebei vrij groot en onze oudste ook bij de geboorte, dus wel een goede om mee te nemen

5. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja ik wilde in eerste instantie ook geen dure wagen, vandaar toen voor de mutsy gegaan. Wel onwijs fijne hoogte voor lange mensen trouwens.
    Maar vond hem in gebruik toch niet zo fijn. Dus een tweedehands Joolz gekocht.
    Moet wel zeggen wij hebben zoon in de wandelwagem gehad tot hij 3 was (buggy gebruikte is alleen als ik met de auto weg was) als ik echt ging wandelen gebruikte ik de wandelwagen omdat een buggy voor lange mensen met rugproblemen niet zo handig is haha.

Deel Deze Pagina