hallo allemaal, nu heb ik een vraag mijn kleine is pas heel erg ziek geweest en met koorts en al... alleen wij hadden/hebben een ouderwetste thermoter de digitale voor in de billen... nou vind ze dat een drama vind ik niet gek maar was benieuwd welke raden jullie aan? en waar te koop? en hoe duur is die? want zo 1 in de billen is niet fijn... en is wel hadnig als we hem zelf ook kunnen gebruiken bedankt alvast
ja zoeits waren we ook van plan... maar iemand idee welke goed is? en waar die dan te koop is? en de prijs altijd handig als hij maar goed is maak ben ik blij
Die in de billen blijft het beste vind ik. Mijn dokter had er laats 1 en die gaf binnen 5 sec. aan wat de temp was. Misschien is dat wat. ( Ik moet zelf nog even uitvogelen waar ik die kan halen) En anders idd een oorthermometer. Wij hebben die ook hier liggen maar die meet bij Giovanna niet correct.
Wij hebben ook even een oorthermometer gehad, maar dat sloeg nergens op... In mijn ene oor had ik een temp van 39,2 en in mn andere oor netjes 36,7! In het ziekenhuis hebben ze oorthermometers, die schijnen wel erg goed te zijn, maar ook heel erg duur... Dus hier ook ouderwets tussen de billen!
die gewone thermometer van de hema is binnen 5 seconden klaar. je kunt alcohol kopen om hem te reinigen maar anaal blijft de meest zuivere meetwijze bij een oorthermometer is het preciziewerk als je maar 1 mm scheef zit krijg je de verkeerde temp.
Op ons werk zijn de oorthermometers zelfs "verboden", gezien deze absoluut niet de juiste waarde geven. Digitaal is toch nog steeds het beste. Het kan helpen door de thermometer wat glad te maken met bijvoorbeeld een beetje uierzalf. En zoek idd 1 welke heel snel klaar is Groetjes, vonneg
in het ZH zeiden ze tegen ons dat je voor een oorthermometer door geleerd moest hebben, net als voor een el. bloeddrukmeter, de gyn ging helemaal uit zijn dak toen ie hoorde dat ze me met dat ding gemeten hadden, moest ouderwets met handapparaat, want het moest toch potverdikke zui ver, en of die muts van gister was haha (vk deed t na dat verhaal bij mij ook steeds met de hand hihi)
Ik zou geen oor termometer kopen het is zonde van je geld of je moet er een hebben die je in het zieknhuis hebt maar die zijn niet te betalen. Binnen mijn werk gebruiken we gewonen termometer puur omdat dit het betrouwbaarst is.
Er is ook een speentje die de temp. meet iemand ervaring mee? Die lijkt me ook erg handig. Maar ik vind inderdaad de gewone het beste.
okee dus las bij de hema hebbie en dititale ouderwetse die snel klaar is... want heb er nu 1 en duurt een minuut bekant voor ik hem uit dr billetjes kan halen dus dat is drama... maar in ieder geval bedankt voor alle reacties
Wij hebben een ook een hele langzamen. Ga ik ook maar eens bij de Hema kijken! Wilde nl ook al een oorthermometer kopen...
is zoiets niet iets? kost 16 euro een setje? Op eenvoudige wijze nauwkeurig en snel de lichaamstemperatuur meten. digitaal 0,1°C nauwkeurig bereik 32°C - 44°C one touch gebruikersvriendelijk batterijspaarstand (Auto Power-off) water resistant eenvoudig schoon te maken veilig, geen kwik of glas Triple Set: Speen-thermometer speciaal voor babys, Thermometer voor babys en kleine kinderen en een thermometer voor het hele gezin.[[/img]
Ik heb gelezen dat die ook niet goed zijn. Hij geeft altijd een hele verkeerde temperatuur aan. Tussen de billetjes is altijd het nauwkeurigst.
Bij de kraamzorg worden alleen die rectale termometers geadviseerd, die voor in de billen dus... Dit omdat dit de enige zijn die echt betrouwbaar zijn... Die van de prenatal zijn 6 euro ofzo en binnen 1 minuut heb je de goede temp!
ik heb zo,n setje gekocht van philips een digitale termometer en zo,n speentje maar dat speentje is drie keer niks hoor de temp is helemaal niet goed ik vind die digitale voor je billen het fijnst die meet heel nauwkeurig
Je hebt de snelle thermometers nu van heel veel merken. Er staat altijd wel specifiek bij dat ze binnen 10 sec klaar zijn. Ikzelf heb hem gewoon bij de blokker gekocht van braun.