Opzoek naar ABC Design Zoom

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door minon, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Wij zijn op zoek naar een betaalbare ABC Design Zoom duowagen.
    Hoeven niet perse reiswiegjes bij te zitten, omdat ik onze dochter ook meer in de maxi cosi vervoerde. Ik denk dat ik dat met de tweeling al helemaal doe ivm ruimtegebrek in de auto.

(Op mp staan er een aantal maar vragen veelal 400 euro terwijl ze in de winkel 499 zijn. Mijn Maxi Cosi Mura kost nieuw 900 en staan op mp voor 250. Of ik zie wat over het hoofd :))

2. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Waarom ga je niet voor een phil en teds? Die zijn veel wendbaarder! Ik heb een duowagen ivm twee kleintjes binnen 15 maanden, maar ik ben er superblij mee! heb eerst ook naar een abc zoom gekeken maar heb m even geprobeerd en vond m erg lang en groot. Ik kan met deze nu gewoon door het kruidvat! Dat hoef je met die niet te proberen denk ik.
    Maar je moet zelf weten hoor :) ik vind m best leuk eruit zien. Succes! Wel een verrassing een tweeling als t ook al ongepland is :) van harte gefeliciteerd! Succes hoor! Lijkt me pittig! Ik vind het ook pittig met twee, laat staan drie! Maar ontzettend leuk om te zien hier hoe ze op elkaar reageren na 3 maand nu! Zo onwijs leuk!

3. minon

minon Niet meer actief

Ik vind het eerlijk gezegd zo sneu dat ze onder elkaar zitten in de phil en teds als het ware.

Deel Deze Pagina